۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84979822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمنان ناامنی فکری را در میان مردم نشانه گرفته اند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان امروز ناامنی فکری و انسانیت را نشانه گرفته‌اند، بنابراین باید در مقابل توطئه‌ و تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمن، بصیر و هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمن در وقایع اخیر با تبلیغات رسانه‌ای وسیع و تحریک برخی افراد فریب خورده، باعث ایجاد اغتشاش و شهید و مصدوم شدن تعدادی از نیروهای امنیتی شد.

وی افزود: دشمن مطالبی را به مردم دیکته می‌کند و برخی نیز از روی ناآگاهی مدام این مطالب را تکرار می‌کنند که جای بسی تامل است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم توجه به احساس مسئولیت مدیران تاکید کرد و ادامه داد: دوران مسئولیت، فراز و نشیب زیاد دارد و برخی دوران سخت و پرآشوب است، بنابراین پایبندی به کشور در همه شرایط، خود احساس مسئولیت محسوب می شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: امروز حرف زدن باید از روی احساس مسئولیت باشد یعنی در زمان مناسب حرف بزند و بیان کند، ضمن اینکه سخن نگفتن هم باید از روی احساس مسوولیت باشد و مدیر نباید فکر نکرده، حرفی بزند که تبعات داشته باشد.

وی عافیت طلبی را در شرایط کنونی کاری غیر انسانی دانست و ادامه داد: مدیر، کارمند، روحانی و در مجموع مسئولان، باید در تمام دوران مسئولیت، موضعی روشن داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه برخی نازضایتی ها به خاطر جوابگو نبودن مدیران و دستگاه‌ها است، یادآور شد: اگر دستگاه‌ها و کارمندان، به مراجعان با درستی برخورد کنند و پاسخگوی آنان باشند، نارضایتی‌ها کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان هم در این آیین به افزایش ۶ درصدی مصرف گاز استان طی سال جاری نسبت به سال قبل اشاره و بر لزوم مصرف بهینه گاز توسط مشترکان به ویژه در بخش خانگی، اداری و مساجد تاکید کرد.

احمد فعله گری با اشاره به مصرف روزانه ۱۲ میلیون مترمکعب گاز در استان، افزود: در مدت اخیر هزار و ۸۳۵ بازدید از ادارات استان انجام شد که در ۳۴۲ مورد دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه) را رعایت نکردند.

وی ادامه داد: ادارات باید یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، سیستم گرمایشی را خاموش کنند، ضمن اینکه مشترکان خانگی هم دمای رفاه را در منزل رعایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha