جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با دشمن است

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در شرایطی که دشمن با به راه انداختن جنگ ادراکی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد عمل شده، جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با این توطئه‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ ولایتمداران فاطمی در گلزار شهدای روستای دهقاید شهرستان دشتستان افزود: بیان حقایق و واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی و کارشکنی‌های دشمنان قسم خورده این نظام از مهمترین وظایفی است که امروز برعهده هر ایرانی مجاهد است.

وی اظهار کرد: در این شرایط که سران استکبار با ایجاد انحراف و ابتذال در تاریخ بشریت به دنبال تسلط بر ذهن ها هستند؛ این وظیفه دلسوزان نظام است که به نحو شایسته ابعاد عالیه انقلاب را بیان و توطئه دشمن را افشا کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بیداری در جهان را گسترش داده و در مقابل جهان استکبار نیز تلاش بیشتری برای مقابله با این بیداری داشته است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام بر این مبنا که انسانیت را از دست سران استکبار نجات و در مسیر رشد و ترقی قرار دهد، استوار است.

وی در خصوص برگزاری سرود ۴۵۰ نفری پسران و دختران دهه هشتاد و نوری رجا روستای دهقائد افزود: این کودکان و نوجوانان مایه افتخار ایران، بزرگان آینده هستند و حجت را بر همگان تمام کردند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه هر کار هنری تاثیر خاصی دارد به خصوص اگر هنر آئینی باشد گفت: در شرایطی که جهان در عرصه تهاجم فرهنگی قرار دارد این گروه‌های سرود با محتواهای فاخر خط مقاومت ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید از چنین کارهای فاخر هنری استقبال کنند.

امام جمعه بوشهر تدین، ولایتمداری و جهاد تبیین از مهمترین ویژگی های حضرت زهرا (س) بود که باید همواره در این شرایط یادآوری و مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha