۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84980992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ روستای دهلران از اجرای طرح هادی برخوردار شدند

ایلام - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهلران گفت: طی یکسال گذشته طرح هادی در ۱۳ روستای این شهرستان اجرا شده است.

امیرحسین علی کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح هادی در سطح ۱۳ روستای شهرستان با اعتباری معادل ۱۰۵ میلیارد ریال شامل، اجرای جوی و جدول ، شن ریزی و بیس و آسفالت از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون انجام شده است.

وی تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم نامه تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۲ روستا با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات ذکر کرد و افزود: پرداخت ۸۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان در طول یکسال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال نیز انجام شد.

مدیر بنیاد مسکن دهلران به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۳۳ واحد مسکن محرومین در سطح شهرستان در این مدت نیز اشاره و تاکید کرد: پرداخت ۲۰ فقره کمک بلاعوض جهت تکمیل واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات می باشد.

علی کرمی پرداخت ۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را از دیگر فعالیت های دولت سیزدهم در دهلران ذکر کرد و اظهار داشت: پرداخت ۱۲ فقره کمک هزینه بیمه و نظارت مسکن روستایی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال نیز انجام شده است.

وی گفت: پرداخت ۱۸ فقره بلاعوض مسکن روستایی موضوع تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان به مبلغ ۹ میلیارد ریال و توزیع ۱۸ تن سیمان و ۳۶ تن میله گرد به آنها از دیگر برنامه‌های اجرا شده بوده است.

علی کرمی پرداخت هشت فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث حمام به مبلغ هشت میلیارد ریال، صدور ۴۱ جلد سند مالکیت اماکن روستایی، واگذاری بیش از ۱۴۲ قطعه زمین مسکونی در روستاهای شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha