۵ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84981476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اعمال می‌شود

۵ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبر: 84981476
محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اعمال می‌شود

زنجان - ایرنا -رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: همزمان با وفات حضرت فاطمه زهرا (س) و با توجه به مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام، در این استان فردا سه شنبه از ساعت ۹ محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌های شهر زنجان اعمال می‌شود.

سید حبیب موسوی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در زنجان تردد و توقف تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها از ساعت ۹ صبح امروز تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

وی اضافه کرد : بر این اساس فردا سه شنبه تردد و توقف تمامی خودروها از تقاطع صدرجهان و خواجه نصیر، شامل خیابان امام، سبزه میدان، میدان انقلاب، صدر جهان، خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه خیابان های منتهی به مسیر اصلی این مراسم مسدود خواهد شد، خاطر نشان کرد: علاوه بر خودرو تردد موتورسیکلت نیز در زمان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع بوده و شهروندان می توانند از خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

بر اساس اعلام مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، طبق برنامه ریزی انجام گرفته، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برابر با ششم دی، پیکر سه شهید گمنام در این استان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گفته سید شمس‌الدین موسوی، این شهیدان، جوانان ۲۲، ۲۰ و ۳۵ ساله هستند که در عملیات والفجر، کربلای ۶ و پنج به درج رفیع شهادت نایل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha