۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84982740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر ۲ شهید گمنام در طبس آرام گرفت

۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 84982740
پیکر ۲ شهید گمنام در طبس آرام گرفت

بیرجند - ایرنا - پیکر پاک ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور پرشور مردم در شهرستان طبس تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیکر این ۲ شهید به همراه چهار شهید گمنام دیگر روز گذشته همزمان با سراسر کشور و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز استان تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهرستان طبس منتقل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: پیکرهای ۲ شهید گمنام امروز پس از تشییع باشکوه در شهرستان طبس در ۲ مکان به خاک سپرده شدند.

سرهنگ غلامرضا فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شهید پرور طبس پیکر مطهر ۲ شهید گمنام را از میدان قدس تا مسجد جامع طبس تشییع کردند.

وی افزود: این شهدا ۲۶ و ۴۵ ساله بودند و در عملیات رمضان در شرق بصره سال ۱۳۶۱ به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: یک شهید در روستای محمدآباد و دیگری در مسجد جامع شهر طبس به خاک سپرده شدند.

۶ شهید گمنام از ۲۶ آذر ماه مهمان خراسان جنوبی شدند که ۲۱، ۲۶، ۴۲ و ۴۵ ساله هستند و در عملیات‌های والفجر ۲، بدر، رمضان و تک دشمن به شهادت رسیدند.

پیکر پاک این شهدای مطهر در مناطق شرق دجله، بصره، شلمچه و مهران تفحص شده است.

شهدای گمنام روز گذشته در شهر بیرجند تشییع شدند که پیکر یک شهید گمنام در استانداری خراسان جنوبی، یک شهید در کارخانه کویر تایر و شهید دیگر در حوزه علمیه رضویه بیرجند آرام گرفت.

پیکر یک شهید گمنام نیز دیروز پس از تشییع در بیرجند برای تدفین راهی روستای دهشک قاینات شد.

با احتساب میزبانی از این شهدا ۱۴۸ شهید در ۶۸ نقطه خراسان جنوبی آرمیده‌اند و این استان ۲ هزار شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha