۲ مصدوم حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس شهرستان بروجن در اصفهان تحت درمان هستند
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در صبح روز دوشنبه ۲۱ آذرماه در این شهرستان گفت:هم‌اکنون ۲ مصدوم دیگر این حادثه در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تحت درمان هستند.

فتاح کرمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه ۶ نفر از کارگران زن این حادثه آتش‌سوزی فوت کردند و یک نفر از مصدومان این حادثه در بخش مراقبت ویژه بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان و یک نفر نیز در بخش تحت مراقبت تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به مناسب بودن وضع عمومی یکی از مصدومان این حادثه گفت: همه این مصدومان دارای سوختگی پیشرفته به‌ویژه در ناحیه صورت و دستگاه تنفسی بودند.

کرمی اظهارداشت: پرونده این حادثه در دادسرای شهرستان تشکیل و اطلاعات و داده‌های اولیه جمع‌آوری و در اختیار دادستان شهرستان قرار داده شده است.

به گزارش ایرنا، در آتش‌سوزی روز دوشنبه ۲۱ آذر در محور نقنه به دهاقان، ۱۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند و روز شنبه مصدوم آقا از بیمارستان ترخیص شد و ۶ نفر از بانوان مصدوم به دلیل درصد بالای سوختگی فوت کردند.

شهرستان بروجن ودر فاصله ۶۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha