۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 84983812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر: بصیرت و دشمن شناسی ملت هر فتنه دشمن را خاموش می کند

نوشهر – ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت: حماسه نهم دی سال ۸۸ در واقع یوم الله است و با حضور گسترده مردم که با تکلیف و دشمن شناسی و بصیرت همراه بود فتنه آن روز دشمنان نظام اسلامی خاموش شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : در این سال انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شد که در این رویداد سیاسی طرفداران غربی رای نیاوردند و با بهانه تقلب در انتخابات، فتنه برپا کردند و کشور هشت ماه به همین خاطر متلاطم بود.

وی حضور گسترده مردم را از جمله ویژگی های مهم انتخابات سال ۸۸ برشمرد، اظهارداشت: در این انتخابات ۴۰ میلیون نفر شرکت کردند و اختلاف رای دو نامزد رییس جمهوری ۱۲ میلیون نفر بود، مگر می شد با این اختلاف رای تقلب صورت می گرفت، در حالی که فتنه گران از قبل برنامه ریزی کرده بودند و حتی آنها کشته سازی به راه انداختند و مساجد را آتش زدند و روز عاشورای آن سال نیز پرچم و خیمه امام حسین ع را آتش زدند که این کینه توزی دشمنان نشان داد که تقلب بهانه است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط بود که ضرورت گسترده حضور مردم احساس شد و در روز نهم دی ماه این سال مردم در همه جای ایران اسلامی به میدان آمدند که این حضور حماسی موجب شد تا آنها گورشان را گم کنند و از صحنه خارج شوند.

خطیب جمعه نوشهر خاطرنشان کرد: سرانجام معلوم شد که مردم عزم ملی دارند در حمایت ازولایت امر و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب. البته در این فتنه خسارت های زیادی به کشور وارد شد و باعت شد که وجهه بین المللی ایران در جهان خدشه دار شود و فشارهای دشمنان علیه نظام اسلامی بیشتر شود.

مشایخ در بخش دیگری با یادآوری سالگرد شهادت سردار دلها ادامه داد : سردار شهید سیلمانی یکی از چهره های اثرگذار نظام اسلامی که مدیریت او تراز انقلاب اسلامی است و در فضای انقلاب اسلامی رشد کرد و به مقامی رسید که رهبر معظم انقلاب فرمودند او صاحب مکتب است ، مکتب حاج قاسم سلیمانی.

وی نبوغ نظامی ، ایستادگی مقابل لشکر شیطانی دشمنان در منطقه ، روحیه سلحشوری و شهادت طلبی را از جمله ویژگی های سردار دلها برشمرد.

امام جمعه نوشهر همچنین به ۱۲ دی ماه سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی اشاره و اضافه کرد : آثار و اندیشه این علامه بزرگ امروز در بین ماست و شاگردان او امروز در داخل و خارج فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha