۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84984053
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

جریان فتنه‌گر فرصت فشار برمردم را برای استکبار فراهم کرد

رشت - ایرنا - امام جمعه انزلی با اشاره به شکل‌گیری جریان فتنه از سال ۸۸ تاکنون گفت: این جریان فرصت لازم برای وارد آوردن فشار اقتصادی مضاعف بر ملت را در اختیار استکبار گذاشت و از آن سال فتنه‌ها ادامه دار بوده و تمام شدنی نیست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز جمعه حضور حماسی مردم در ۹ دی سال ۸۸ را مشت محکمی به دهان یاوه گویان مدعی حقوق مردمی دانست و افزود : فتنه ۸۸ خسارت‌هایی به کشور وارد کرد که تاکنون پیامدهای آن ادامه داشته است.

وی ادامه داد : برای عبور از چنین شرایطی باید هوشیاری لازم را داشته باشیم و بدانیم یکی از علل فتنه‌ها وجود افراد نفوذی در بین مسولان است که در طول تاریخ همواره نظام از این افراد ضربه خورده است با تشکیل دولت سیزدهم هم این پالایش در مدیران به وجود نیامد و امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

وی تاکید کرد: اسلام هم دستور داده در برخورد با نفوذی‌ها مماشاتی صورت نگیرد چراکه نتیجه مماشات ضربه به خود نظام است. در آشوب‌های اخیر این پدیده مشاهده شد لذا باید حواسمان باشد که اجازه ندهیم دشمن از راههای نفوذ استفاده کرده و به ملت و نظام ضربه بزند.

امام جمعه انزلی تصریح کرد : در فتنه‌ها دشمنان به دنبال کشته سازی هستند در جریان اخیر انتظار دشمن کشته سازی بیشتر بود ولی خویشتن‌داری نیروهای امنیتی این اجازه را به آنان نداد. نکته دیگر دروغ سازی رسانه‌ای است همانند آتش سوزی مسجد جامع انزلی که دشمنان عنوان کردند کار ماست در حال گفته می شود این آتش سوزی براثر اتصال سیم برق اتفاق افتاده است.

وی خاطر نشان کرد : در جنگ رسانه ای دشمن نکات خاصی را دنبال می کند. کسانی که برای خاموش کردن آتش فتنه تلاش می کنند دست به جهاد تبیین زده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha