رهبر معظم انقلاب با اقتدار مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستاده است

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: رهبر فرزانه و آگاه انقلاب اسلامی آگاهانه ، مقتدرانه و پیامبرگونه مقابل تمامی قدرت‌های سلطه‌گر و استکباری ایستاده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در تجمع جمعی از روحانیون، طلاب و مردم رشت در اعتراض به اهانت و هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به مقام مرجعیت و ولایت اظهار

کرد: استکبار جهانی میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده تا اقتدار ایران را که در سایه رهبری مقتدر ایجاد شده را نابود کند.

وی عنوان کرد: بر اساس آیه‌های قرآن مهم‌ترین دشمن مسلمانان در عصر جدید صهیونیست، آمریکا و کشورهای غربی هستند و حتی نخست‌وزیر رژیم غاصب اسرائیل در سخنانی به وضوح گفته که رئیس‌جمهور کشورهای فرانسه و صدر اعظم آلمان بدون اجازه ما هیچ کاری نمی‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی علیه جامعه و تمدن اسلامی گفت: شیطان وقتی می‌خواهد انسان و جامعه‌ای را منحرف کند دست به دامان ایجاد شبهه علیه مرجعیت و امت اسلامی آن هم با استفاده از ابزار رسانه می‌شود.

وی افزود: دشمنان دریافته اند که ملت ما در سایه هدایت‌های مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و مرجعیت تمامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و می دانند با وجود مقتدرانه مرجعیت و مدیریت مقام عظمای ولایت قدرتی ندارند و در سایه این اقتدار از بین می‌روند از این رو آنان دشمن مرجعیت ما هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: البته دشمن با توهین به مرجعیت، باعث ترویج مدیریت رهبری ما در جهان شده و برای همگان روشن شده که نشریه فاسد فرانسوی به طور نابخردانه رهبری ما را مورد هجوم قرار داده است.

وی اضافه کرد: ملت ما توانسته‌ در سایه مدیریت مقام معظم رهبری جبهه مقاومت را رهبری کند و هم اینک هزاران حاج قاسم سلیمانی در جامعه اسلامی شکل گرفته و مدیریت و استقامت ایران اسلامی در منطقه نیز باعث شده تا فتنه جنگ در غرب آسیا خنثی شده و از سویی توانسته ملتهای تحت ظلم را متحد کند.

امام جمعه رشت اضافه کرد: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان ما تمام حملات خود را به مرکز ثقل اسلام که مرجعیت و رهبری است، معطوف کردند و امروز نیز رهبر بیدار و آگاه ما به عنوان تنها دیده‌بان بیدار بشریت است.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه با تقدیر به عملکرد دولت بیان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال امام راحل(ره) پرچم انقلاب را به دست گرفتند، دولت‌ها نتوانستند نظرات و طرح‌های ایشان را به خوبی در جامعه عملیاتی کنند و فقط دولت کنونی در حد و توان خود توانسته این طرح‌ها و برنامه‌ها را در بخش‌های مختلف عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت سیزدهم در واکسیناسیون کرونا رتبه اول جهان را کسب کرده، ارز ترجیحی را حذف و تراز تجارت خارجی کشور را مثبت نمود و ارتباط ما با همسایگان و قدرت‌های نوظهور بیشتر شد که اینها از جمله انتظارات و خواسته‌های مقام معظم رهبری از دولت بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: کارهایی که در این مدت انجام شده مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بود و بارها ایشان بر آنها تاکید و یادآوری کردند که دولت‌ها با قدرت‌های نوظهور ارتباط برقرار کنند و دایره ارتباطات با سایر کشورها را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه مشکلات کم‌آبی و کمبود برق نیز در دولت کنونی برطرف شد، عنوان کرد: عزت و اقتدار ایران نیز در میز مذاکرات حفظ شد که این عوامل برای دشمنان ما بسیار سخت و ناامید کننده است.

امام جمعه رشت اضافه کرد: این در حالی است که دشمنان دست به فتنه‌های مختلف می‌زنن و در مجامع مختلف قصد تخریب ایران و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را دارند و دم از حقوق بشری می زنند که خودشان ویران‌کننده آن هستند.

در این تجمع اعتراضی اسدالله عباسی استاندار گیلان برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس، روحانیون، بسیجیان، مسئولان و سایر اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حاضران در این تجمع با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر فرانسه "، "مرگ بر ضد ولایت فقیه " و " توهین به مرجعیت، توهین به قرآن است"، انزجار خود را از اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مرجعیت و مقام ولایت اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha