معاون استاندار: حماسه ۹دی فتنه پیچیده‌ دشمن را بی اثر کرد

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ بزرگترین حماسه بصیرت و مساله وحدت بخشی به جامعه بود که در پرتو این حرکت عظیم و خودجوش مردمی فتنه پیچیده دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی را بی اثر کرد.

به گزارش ایرنا ، سیدجواد هاشمی روز چهارشنبه در آستانه حماسه نهم دیماه ۸۸ به رسانه ها اعلام کرد: ۹ دی مناسبت بسیار بزرگ و ارزشمندی که مظهر خلق  حماسه اثر گذار مردمی و یک حرکت بزرگ دشمن شناسی بود.
وی بر ضرورت بازخوانی عظمت ۹ دی این حماسه بزرگ مردمی و تلخی فتنه ۸۸ تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی حرکت عظیم و خودجوش مردمی در جواب به طراحی توطئه بزرگ براندازی و هتک حرمت به ولایت و روز عاشورا و توهین به خیمه امام حسین(ع) از سوی دشمنان بود. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، دشمن شناسی بزرگترین آموزه و حرکت ماندگار ۹ دی ۱۳۸۸ بود، افزود: فتنه ۸۸، فتنه ای جدید بود که با هدف براندازی نظام کلید خورد و هزینه های سنگینی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد.

تاکید بر بازخوانی فتنه ۸۸برای نسل جوان
هاشمی با بیان اینکه، فتنه ۸۸، فتنه ای بزرگ که در آن کشته سازی کردند و آتش سوزی به راه انداختند، حرمت شکنی به ارزش های دین و حریم مردم به اوج خود رسید، تاکید کرد: باید به نسل جوان و نسل های بعدی بگوییم و منتقل کرد که دلسوزان نظام و انقلاب و مردم آتش چه فتنه بزرگی را با هوشیاری و درایت، خاموش و چه توطئه های شومی را خنثی ساختند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره اینکه، این فتنه تاریخی و تلخ و نقشه شوم بدخواهان نظام با تدبیر رهبری و بصیرت و آگاهی مردم ایران شکست خورد تاکید کرد: باید با واکاوی بخش های پنهان حماسه ۹ دی و عظمت کار این حرکت بزرگ و به عمق واقعه توجه داشت و قدر این حماسه مردمی را بدانیم.
هاشمی ابراز داشت: باید عظمت این روز بزرگ گفته شود که هنگامی وفاداران به انقلاب، نظام و مردم آگاه ایران دریافتند کشور در مسیر فتنه قرار گرفته است، چگونه به پا خاستند و فتنه و فتنه گران و آنچه فراتر از یک آشوب بود را سرکوب کردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: البته اگر دشمن همواره دنبال ضربه زدن است، وحدت، بصیرت و هوشیاری ها بیشتر است و امثال ۹ دی هم تمام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha