حیدری: داور بازی می‌خواست «خاص» باشد/ از صادقی انتظار بیشتری داشتم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم داور بازی(عرب‌براقی) چه فکری می‌کند، می‌خواهد خاص باشد؟ ما از فغانی هم این کارها را ندیدیم.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، خسرو حیدری، دستیار ایرانی ساپینتو روی نیمکت استقلال پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل مس‌رفسنجان اظهار داشت: داور داشت کارت پخش می‌کرد، دید من کارت ندارم با خودش گفت یک کارت هم به او بدهم. در صورتی که من به خودش هم گفتم در بازی با گل‌گهر هم اشتباه کرد و ساپینتو را اخراج کرد. امروز هم اگر پنالتی ما را می‌گرفت، جریان بازی فرق می‌کرد.

وی افزود: نمی‌دانم آقای عرب‌براقی چه فکری می‌کند، می‌خواهد خاص باشد؟ ما از (علیرضا) فغانی هم این کارها را ندیدیم. آقای ساپینتو تن صدایش بالا است. دو مربی درحال صحبت بودند اما ابراهیم صادقی جلو آمد و جو را تغییر داد. بهزاد غلامپور دید صادقی حمله کرده و خواست جلویش بایستد. من از آقای صادقی انتظار بیشتری داشتم.

وی افزود: داور در بازی خیلی می‌تواند به آرامش مربیان کند. داور از قبل تصمیمش را می‌گیرد که کارت نشان بدهد. او باید تمرکزش روی بازی باشد. داور خطای هَند ۱۰۰درصد را نگرفت و اگر این کار را می‌کرد مسیر بازی عوض می‌شد.

حیدری باردیگر به صحنه درگیری کادر فنی دو تیم در نیمه نخست اشاره کرد و ادامه داد: نیازی ندارم که بخواهم کسی را خراب کنم اما وقتی دو سرمربی صحبت می‌کنند دلیلی ندارد کمک مربی بیاید دخالت کند اما ابراهیم صادقی به یکباره آمد و دخالت کرد و غلامپور هم به خاطر همین کارت قرمز گرفت. داوری امروز خیلی ضعیف بود. آن صحنه اگر پنالتی نباشد من دیگر در فوتبال نمی‌آیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha