صادقی: یاد بگیریم به هم احترام بگذاریم/ از نظر فنی مالک بازی بودیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان گفت: مهمترین مساله این است که باید همه یاد بگیریم که به یکدیگر احترام بگذاریم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم بازی با کیفیت از سوی تیم ما ارائه شد. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. هم موقعیت ایجاد کردیم و هم مالک توپ بودیم. اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم، حداقل سه بر هیچ بازی را می‌بردیم. البته استقلال دو سه فرصت روی ضربات ایستگاهی ایجاد کرد که به خاطر اینکه بازیکنان خوبی دارد و در ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. ما از نظر فنی مالک بازی بودیم و یکی از بهترین بازی‌های ما بود.

وی درباره درگیری بین دو نیمه با عوامل و کادر استقلال نیز توضیح داد: مهمترین مساله این است که باید همه یاد بگیریم که به همدیگر احترام بگذاریم. نه، ضربه‌ای به صورت ما نخورد. در آن صحنه اعتراض به مربی حریف داشتیم که خدای ناکرده بی‌احترامی به سرمربی ما نشود. اینطور نیست که آدم با اخلاقی هستیم و منتظر بمانیم که به ما بی احترامی کنند؛ باید سعی کنیم در کمال آرامش از حق‌مان دفاع کنیم. هر کسی چه مربی، بازیکن خارجی یا ایرانی وقتی وارد فوتبال ایران می‌شود باید یاد بگیرد به همکارش احترام بگذارد اگر این قضیه باشد مشکلی پیش نمی‌آید.

صادقی درباره اخراجش بعد این اتفاقات گفت: بله، متاسفانه بدون هیچ کاری اخراج شدم. البته داور در مجموع البته به جز اخراج من تصمیمات خوبی داشت.

در پایان نیمه نخست دیدار استقلال و مس رفسنجان، بین نیمکت دو تیم درگیری پیش آمد و کادر فنی دو تیم در حال خروج از زمین با یکدیگر درگیر شدند که بهزاد غلامپور و دستیار ابراهیم صادقی در راس این درگیری قرار داشتند.

این ماجرا سبب شد تا نیمکت نشینان مس پشت ربیعی در بیایند و بعد بهزاد غلامپور و سایر نیمکت نشینان استقلال در درگیری حاضر شدند. حامد لک هم وارد ماجرا شد. نکته قابل توجه باران کارت‌های زرد و قرمز توسط امیر عرب براقی بود. داور وسط در جریان این درگیری‌ها به روی ماتا، خسرو حیدری، حامد لک و ریکاردو ساپینتو کارت زرد نشان داد. او همچنین بهزاد غلامپور و ابراهیم صادقی به ترتیب مربی استقلال و مس را با کارت قرمز جریمه و آنها را اخراج کرد!

غلامپور و صادقی به واسطه کارت قرمز بازی بعدی تیم خود را از دست دادند و ساپینتو نیز ۴ اخطاره شد و حق نشستن روی نیمکت استقلال در هفته پانزدهم را ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha