ایرنا با صداقت و واقع بینی برای انعکاس اخبار تلاش می‌کند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: رسالت ایرنا اطلاع رسانی خوب و مطلوب است که با صداقت و واقع بینی برای تحقق این هدف و انعکاس اخبار و رویدادها تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم سلیمان نژاد روز شنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایرنا زنجان با بیان اینکه انعکاس صحیح اخبار دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان اهمیت زیادی دارد، افزود: در برخی مواقع خبرهایی منتشر می شود که هزینه ایجاد می کند و مسائلی انعکاس می یابد که چندان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه انعکاس صادقانه خدمات امری مهم محسوب می شود، اضافه کرد: خدمت صادقانه به مردم فرصتی برای مسوولان است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنند و برای کسب رضایت مردم و افزایش سرمایه اعتماد عمومی گام بردارند.

این مسوول با بیان اینکه شرکت گاز، خدمات مختلفی را به جامعه ارائه می کند، اضافه کرد: رسانه های گروهی به ویژه ایرنا نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات و خدمات انجام گرفته این شرکت بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مردم ایران شایسته دریافت خدمات خوب هستند و توجه به این موضوع نوعی رضایتمندی را ایجاد می کند، اظهار داشت: شرکت گاز استان با توجه به حیطه کاری خود، گاز رسانی به استان را انجام می دهد و هم اکنون ۱۰۰ درصد شهرهای استان گاز دار شده اند.

وی افزود: این استان ۹۱۱ روستا دارد که به ۶۳۵ روستا گاز رسانی شده، عملیات اجرایی ۱۱۴ روستا در حال انجام بوده و گازرسانی به ۶۰ روستا نیز در حال طراحی و پیمان سپاری است.

هادی درزی رامندی سرپرست خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان نیز با بیان اینکه این خبرگزاری، رسانه ای مرجع و مادر بوده و در راستای اهداف سیاست های کلان دولت و نظام پیش می رود، خاطرنشان کرد: ایرنا رسانه رسمی کشور محسوب می شود و تلاش می کند با دعوت از مدیران دستگاه های اجرایی استان، خدمات و عملکردهای دولت را به اطلاع مردم برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha