سرمربی نساجی: باخت تراکتور چیزی از ارزش‌های این تیم کم نکرده است

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تراکتور، تیم بزرگ و قابل احترامی است، گفت: با باخت تراکتور، چیزی از ارزش‌های آن کم نشد.

حمید مطهری امروز شنبه پس از برد دو بر صفر تیمش مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران افزود: من از تیم رسانه استان مازندران تقدیر می کنم که همواره در کنار ما هستند و من از خبرنگاران در پرسش و پاسخ ایده می گیرم.

وی با بیان این که امروز یک بازی تاکتیکی فوق العاده ای بوده است، ادامه داد: تراکتور تیم قوی، قابل احترام و بازی با این تیم سخت است ، اما امروز طبق برنامه ریزی به تراکتور ضربه زدیم .

مطهری تصریح کرد : مدل تاکتیکی بازی تراکتور را به خوبی آنالیز کردیم ، با تغییرات حریف بازی کردیم و در انتقال نیز خوب عمل کردیم .

وی گفت: من به تک تک بازیکنان جنگجو خود افتخار می کنم واین برد را به هواداران که در ورزشگاه نبودند، تقدیم می کنم.

مطهری با بیان این که مربی مشورت پذیری هستم و تک محور نیستم ، گفت: مسعود شجاعی بازیکن بزرگی است و از ایشان و دیگر بازیکنان در تاکتیک استفاده می کنم.

سرمربی تیم نساجی اظهار کرد: دوست دارم فوتبالی قابل احترام و قابل قبولی ارایه شود ،نتایج آبرومند می خواهیم ، من و اعضای دیگر تیم همواره ذهن برنده خواه را در بازیکنان تقویت می کنیم.

وی با بیان این که ما در دو بازی روز خوبی نداشتیم، ادامه داد: سعی می کنیم به آینده بیاندیشم، به طور یقین در آخر لیگ، باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در رابطه با داوری گفت که داور وسط قضاوت ایده آلی داشتند، اما کمک ها، اشتباهات فاحشی در سه صحنه داشتند ولی به همه خسته نباشید می گویم.

وی از حقیقی و دیگر بازیکنان قدر دانی کرد و گفت: همه بازیکنان نساجی در تایم حساس تیم را نجات می دهند.

نساجی از موقعیت به خوبی استفاده کرد

پاکو خمز سرمربی ۵۲ ساله اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور گفت :بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت گل داشتیم ،اما حریف از موقعیت خودش استفاده کرد، ما نیز بد عمل نکردیم .

وی بیان داشت: من بهانه داوری ندارم اما واقعا هنوز متوجه چگونگی قضاوت داوران نمی شوم.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان تراکتور بود و سه امتیاز را از آن خود کرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار خانگی مقابل تراکتور تبریز با حساب دو بر صفر پیروز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha