شورای مهارت شهرستان بروجن تشکیل شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی آموزش گفت: شورای مهارت این شهرستان به‌منظور شناسایی نیازهای مهارتی بازار کار تشکیل و فعال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی روز شنبه در نشست شورای مهارت‌آموزی شهرستان بروجن تاکید کرد: در این شهرستان ۱۴ مرکز آموزشی شامل ۱۲ مرکز آموزشی آزاد و ۲ مرکز در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی زیر نظر فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند.
وی‌ افزود: برای افزایش بهره‌وری نیروی کار و آموزش شغلی به جوانان و دانش‌آموختگان دانشگاهی به‌منظور تولید ثروت ملی و توسعه شهرستان در حوزه اقتصادی برنامه‌ریزی لازم شده است.
سرپرست اداره‌کل فنی و حرفه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تقویت تعامل مؤثر بین سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای شناسایی نیازهای آموزشی به‌منظور کسب مهارت‌های متناسب با تغییرات و پیشرفت‌های علمی، فنی و تکنولوژی در دستور کار قرار دارد.

علیرضا کریم‌زاده تصریح کرد: در این صورت می‌توان در مهارت‌ها و گروه‌های هدف ۱۶ گانه شهرستان بروجن به افراد جویای کار، دانش‌آموختگان دانشگاهی، مناطق روستایی، عشایری، بهبودیافتگان مواد مخدر و سایر گروه‌های هدف در بخش تخصصی صنعت و بازار ارائه می‌شود.
به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha