برخی مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری یک‌ساعت با تاخیر فعالیت می کنند

شهرکرد- ایرنا- مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی دو دو شهرستان روز یکشنبه ۱۱دی ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ارشاد شاهقلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های بن،کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

وی اظهارداشت: فعالیت آموزشی بخش بازفت و سایر شهرستان‌ها و مناطق، طبق روال عادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای تا روز سه‌شنبه برای استان آسمانی صاف تاقسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود که در این مدت کاهش دما ، ماندگاری هوای سرد و در پاره ای مناطق غبار صبحگاهی انتظار می‌رود و از روز چهارشنبه هوای استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

صبح شنبه ۱۰ دی، کوهرنگ با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر یکی از سردترین ایستگاه‌های کشور گزارش شد و شهرکرد نیز با دمای ۱۰ درجه زیر صفر سردترین ایستگاه مراکز استان‌های کشور و بن با ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و سورشجان با ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر از سردترین نقاط استان در صبح شنبه بودند.

در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha