مربی گل گهر سیرجان: روی کم شانسی به پرسپولیس باختیم

کرمان - ایرنا - مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اندازه کافی کیفیت داشتیم و روی دروازه پرسپولیس تهران موقعیت ایجاد کردیم اما روی کم شانسی شکست خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید الهویی روز شنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر افزود: متاسفیم که سه امتیاز این بازی را از دست دادیم اما کیفیت بازی ما به حدی بود که بتوانیم پیروز میدان باشیم.

وی اظهار داشت: عجیب است که دو برابر حریف امید گلزنی داشتیم اما در دو صحنه عجیب با اشتباهات فردی گل دریافت کردیم، باز هم موقعیت ایجاد کردیم اما علی بیرانوند یکی از بهترین روزهای خود را سپری می کرد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تلاش می کنیم به روند خوبمان بازگردیم و امیدوارم جبران کنیم؛ راهی دراز تا پایان لیگ برتر مانده و تیم فوتبال گل گهر سیرجان آنقدر کیفیت و شخصیت دارد که جایگاه خودمان را تثبیت کنیم.

وی با اشاره به تصمیمات کادر فنی برای ترکیب تیم گفت: امین پورعلی که پنالتی را از دست داد، باتجربه و جزو بزرگان تیم است و با هدر دادن یک پنالتی جایگاه خود را از دست نمی دهد زیرا همه تیم پشت این بازیکن هستیم.

الهویی عنوان کرد: علیرضا آرتا در پوشش فضا خوب بود دنبال مقصر نمی گردیم و کل تیم روی این باخت مقصر است و تلاش می کنیم که جبران کنیم.

وی افزود: پرسپولیس تهران با تمامی ستاره های خود، مدل سبک بازی خود را در سیرجان عوض کرد و می خواست از ضدحملات استفاده کند که این سبک بازی نشان می دهد که قرمزپوشان پایتخت جلوی یک تیم خیلی قوی بازی می کردند، گل گهر امروز خیلی خوب بازی کرد اما بدشانس بود.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اضافه کرد: ما شکل متنوعی در فوتبال دنبال می کنیم اما در این بازی نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha