۱۰ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲
کد خبر: 84985217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توپچی‌های لندن با برد به استقبال سال نو رفتند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آرسنال با پیروزی ۴ بر ۲ برابر برایتون و تثبیت صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال انگلیس به استقبال سال نو میلادی رفتند.

به گزارش ایرنا، تیم صدرنشین آرسنال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۱ به مصاف برایتون رفت که این بازی در پایان با برد توپچی‌های لندن خاتمه یافت.

آرسنال که پیش از این بازی با ۴۰ امتیاز در صدر جدول قرار داشت با کسب ۳ امتیاز این هفته، جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کرد. شاگردان میکل آرتتا خیلی زود و در دقیقه ۲ توسط بوکایو ساکا به گل رسیدند تا هواداران این تیم در دیداری خارج از خانه با جشن و پایکوبی سال ۲۰۲۲ را پایان ببرند.

در ادامه این دیدار، مارتین اودگارد در دقیقه ۳۹ دومین گل بازی را به ثمر رساند تا ۴۵ دقیقه نخست با برتری ۲ بر صفر توپچی‌های لندن به پایان برسد. با شروع نیمه دوم، آرسنال بازهم مانند نیمه نخست در همان لحظات ابتدایی به گل رسید و این بار مارتین اودگارد در دقیقه ۴۷ برای بار سوم دروازه برایتون را باز کرد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه ۶۵، کائورو میتوما روی حرکت در عمق خط دفاعی آرسنال در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه فنی موفق شد اولین گل میزبان را به ثمر برساند، این گل پس از تایید VAR ثبت شد تا بازی ۳ بر یک به سود آرسنال دنبال شود.

در ادامه برایتون موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما در این امر ناکام ماند اما آنسوی میدان آرسنال بازهم از فرصت‌هایی که داشت به بهترین شکل بهره برد و در دقیقه ۷۱ توسط گابریل مارتینلی به گل چهارم خود رسید.

میزبان که نمی‌خواست در این دیدار خانگی شکست سنگین ۴ بر یک را متحمل شود توسط اوان فرگوسن در دقیقه ۷۷ به گل رسید تا این جدال حساس و پرگل با حساب ۴ بر ۲ به سود توپچی‌های لندن به پایان برسد و هواداران این تیم با تثبیت جایگاه صدرنشینی، سال نو را آغاز کنند.

با این برد آرسنال ۴۳ امتیازی شد و تیم‌های منچسترسیتی و نیوکاسل نیز با ۳۶ و ۳۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha