۱۱ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84985322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تابوت‌ شهدا سند هویت، شجاعت و مظلومیت ملت ایران است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده سابق سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تابوت شهدا سند هویت، شجاعت و مظلومیت ملت ایران است و ما زیر تابوتی را گرفته ایم که هویت و آزادگی و جاودانگی این ملت و کشور در آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رضا ترابی شامگاه شنبه در آیین برگزاری یادواره شهدای شهرستان پارسیان در مصلی امام خامنه ای با حضور شهید گمنام در این آیین اظهار کرد: همه شهدای ما با هر سن و هر مذهبی در تابوت شهید که می‌رود برای ما مقدس است، پدر و مادر شهدای گمنام را نمی دانیم چه کسانی هستند اما همه ملت ایران پدر و مادر و خواهر و برادر شهدا خوهند شد.

وی، با بیان اینکه شهدا سند مظلومیت ما هستند، تاکید کرد: ما زیر تابوتی را گرفته ایم که هویت و آزادگی و جاودانگی این ملت و کشور در آن است، تابوت شهدا سند مظلومیت، ایثار و جوانمردی ملت ایران است که به دنیا نشان می دهیم.

فرمانده دفاع مقدس، با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار شهید سلیمانی کسی بود که امریکایی‌های مدعی ابرقدرتی از او به عنوان یک ژنرال یاد می‌کردند، آمریکا داعش را به وجود آورد همانهایی که حاج قاسم را به شهادت رساندند که البته انتقام خون سردارمان را خواهیم گرفت.


فرمانده سابق سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، افزود: حاج قاسم به شهادت رسید اما نام حاج قاسم برای دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار خطرناک تر است، مکتبی که از حاج قاسم برای ما ماند همین مکتبی است که امام حسین(ع) برجای گذاشت، که هیچ وقت از بین نخواهد رفت.

سردار ترابی تاکید کرد: نام حاج قاسم در قلب جهانیان زنده است و قطعا سالهای بعد همه مستضعفان جهان را نجات خواهد داد.

در پایان این مراسم از خانواده ۱۶ شهید شهرستان پارسیان تجلیل شد.