فرمانده منطقه یکم ندسا: جهان امروز در حسرت عظمت ملت ایران است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهدا را مظهر افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ملت سلحشور ایران حماسه‌ساز هستند تا جایی که‌ جهان امروز در حسرت عظمت ملت ایران که به برکت خون شهدا به دست آمده، مانده است.

به گزارش ایرنا، سردار عباس غلامشاهی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم یادواره ۳۸ شهید فرهنگی استان هرمزگان خطاب به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه اسلامی اظهار کرد: هر آنچه ما در طول ۴۰ سال و اندی از عمر انقلاب اسلامی ایران به دست آورده‌ایم، به برکت خون شهدا بوده است.

وی ادامه داد: امنیت، آرامش و اقتدار ما برگرفته از همین خون پاک شهدا است که نظام جمهوری اسلامی در دریا، سیادت از آب‌های سرزمینی، مواجهه با بیگانگان و نیروهای فرامنطقه‌ای در اوج اقتدار است.

آمادگی برای شهادت بزرگترین پیام شهدا به ماست

فرمانده منطقه یکم نداجا: جهان امروز در حسرت عظمت ملت ایران است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز ضمن تاکید بر اهمیت مقام شهدا گفت: کسانی که دنبال احیای نام شهدا بوده و قدمی در این راه برمی‌دارند، قطعا مورد توجه خاص خدا قرار دارند؛ بنابراین از این جهت به شما و همه آن‌هایی که دست اندرکار برگزاری این یادواره هستند، تبریک می‌گویم.

محمد قویدل ضمن اشاره به ظرفیت بالای شهدا در درک امور دنیوی، بیان کرد: آمادگی برای شهادت بزرگترین پیام شهدا به ما است که بسیاری از شهیدان قبل از شهادت از شهید شدن خود آگاه هستند.

فرمانده منطقه یکم نداجا: جهان امروز در حسرت عظمت ملت ایران است

گفتنی است؛ در پایان این آیین معنوی که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از خانواده شهدا و مسوولان همراه بود، از خانواده معظم شهدای فرهنگی استان هرمزگان با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha