سردار حسن‌زاده: جامعه کارگری در نبرد اقتصادی با دشمن عملکرد موفقی داشته‌است

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه کار و کارگری ما در نبرد اقتصادی با دشمن موفق عمل کرد و توانست پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن حسن زاده روز دوشنبه در تجمع جامعه کارگری و کارفرمایی که در حرم امام راحل برگزار شد، با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی ۴۰ سال از این صحرا و از این کشور به آن کشور برای دفاع و سربلندی اسلام سفر کرد و امروز به پیروی از او، تمام جامعه کارگری ما با تمام مشکلاتی که بوده موفق عمل کردند.

به گفته وی، جامعه کارگری و صنعت ما در این نبرد اقتصادی مجاهدانه عمل می کنند و در مقابل دشمن ایستاده اند تا دشمن خود اعتراف کرد که در تحریم حداکثری نتیجه نگرفت؛ این پیروزی جامعه کارگری و صنعت است و بدانید که پیروزی نهایی هم با جمهوری اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: سلام و درود به شما مردان میدان تولید که به پیروی از مکتب حاج قاسم میدان تولید را پرافتخار، پویا و فعال نگه داشتید و برای سرافرازی ملت مجاهدانه فعالیت می کنید.

حسن زاده با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: اهداف و اصول سردار سلیمانی سربلندی مردم، وحدت امت اسلام و آرمان او استقلال همه جانبه جمهوری اسلامی بود، چرا که او معتقد بود جمهوری اسلامی حرم است.

وی ادامه داد: اینکه دشمن ناراحت و بغض دارد برای این است که آنها نمی خواهند ایران و اسلام قوی باشد، دشمنان از مولفه های پیشرفت و قدرت ایران نگرانند و می خواهند ان را متوقف کنند اما موفق نشدند چراکه مردم قوی هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مفتخریم که کل دنیا تصاویر مردم را در زیر تابوت های شهدای گمنام در روز شهادت بی بی ۲ عالم در سراسر کشور از روستا تا شهرها دیدند.
سردار حسن زاده گفت: به قول حاج قاسم این ملت، ملت شهادت و امام حسین (ع) است و تا وقتی الگوی آنها، فرهنگ علوی و امام حسینی باشد این ملت همواره پابرجا است و شکست ندارد.
وی خاطرنشان کرد: به قول امام راحل ملتی که شهادت را برای خود افتخار می داند شکست ندارد و ملت ایران شکست نمی خورد.
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص ) تهران بزرگ یادآور شد: امسال دومین بار است که جامعه کارگری و کارفرمایی بیعت دوباره ای داشتند و اجتماع بزرگی تشکیل دادند که حماسه ای بزرگ و ارزشی است؛ از سوی دیگر کمک های مومنانه هم در این بین شکل گرفت و تحت عنوان رزمایش بزرگ حیدریون تولید از ۹ تا ۱۶ دی با نام یاد سردار دلها در سراسر کشور در حال برگزاری است.

و در پایان گفت: سلام و درود ما به ۳۰ هزار شهیدی که در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) هستند و امروز محفل ما به عطر شهدای گمنام خوش بو شد.

تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استان تهران امروز/دوشنبه/ در حرم امام راحل در حال برگزاری است که در این آئین پیکر مطهر ۱۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان علی وردی، زمانی نیا، ابراهیمی، تمام زاده، مظفری نیا، تقی پور و کمندی قدردانی شد.

پیکر پاک شهدای گمنام پس از تشییع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به معراج شهدای تهران انتقال یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha