وصیت‌نامه خوانی به نیت حاج قاسم؛ همراه با پویش‌های مردمی رادیو مقاومت

تهران- ایرنا- شبکه رادیویی مقاومت با هدف همراهی هر چه بیشتر عموم مخاطبان و مشارکت بی‌واسطه شنوندگان این شبکه‌های رادیویی در تولیدات آن پویش‌های مردمی «به نیت حاج قاسم»، «وصیت‌نامه خوانی»، «شهید وطن» و «نسل سلیمانی» را با جوایز ارزنده راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا؛ با توجه به نقش مهم گفتمان مقاومت در پیشبرد و تقویت انقلاب اسلامی؛ همچنین اهمیت پرداخت به مکتب جهانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رادیو مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» برای تبیین حقایق و پیوند دادن نسل‌های نوپای انقلاب با فرهنگ مقاومت در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در سال ۱۳۹۹، تاسیس و امسال (۱۴۰۱) سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد.

از آنجا که سیاست کلان شبکه رادیویی مقاومت ارتباط بی‌پرده با عموم مخاطبان جامعه است، برنامه ریزان آن برای جلب مشارکت حداکثری مخاطبان در راستای فراگیری هر چه بیشتر معرفی «گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» به عنوان شعار محوری رادیو مقاومت؛ پویش‌های متعددی را در راستای مشارکت جامعه مخاطبان این شبکه طراحی کرده‌اند.

پویش‌های «به نیت حاج قاسم»، «وصیت‌نامه خوانی»، «شهید وطن» و «نسل سلیمانی» در رادیو مقاومت در حال فعالیت است.

وصیت‌نامه خوانی به نیت حاج قاسم؛ همراه با پویش‌های مردمی رادیو مقاومت

همدلی با مکنونات قلبی سردار دل‌ها در پویش وصیت‌نامه خوانی

در پویش «وصیت‌نامه خوانی» مخاطبان این شبکه رادیویی به همراه فرزندان‌شان می‌توانند فرازهایی از وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در بخش‌های کوتاه (زیر یک دقیقه) بخوانند و صوت یا تصویر خود را برای شبکه رادیویی مقاومت ارسال کنند.

فایل‌های ارسالی مخاطبان برای شرکت در این پویش به سه شیوه پخش به شکل صوتی در رادیو مقاومت؛ اشتراک گذاری در کانال‌های رادیو مقاومت به آدرس moghavematradio۳@ و قرار گرفتن در قسمت چندرسانه‌ای و گالری تصاویر تارنمای این شبکه در اختیار عموم مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وصیت‌نامه خوانی به نیت حاج قاسم؛ همراه با پویش‌های مردمی رادیو مقاومت

معرفی شهدای شهر و روستا در پویش شهید وطن

مخاطبان برای شرکت در پویش «شهید وطن» رادیونمای مقاومت، با نگاه و رویکرد خود برای نشان دادن ارادت به شهدای ایران اسلامی‌مان، می‌توانند از تـصـویـر شهید شهر یا روستای خود عکس بگیرید و بـرای شبکه رادیویی مقاومت ارسال کنند.

تصاویر ارسالی در رادیو نمای مقاومت (قابل دریافت از گیرنده‌های دیجیتال کانال ۱۱۵ تلویزیون و همچنین اپلیکیشن ایرانصدا) پخش می‌شود و بنا به تصمیم مدیریت شبکه به عکس‌های ارسالی به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وصیت‌نامه خوانی به نیت حاج قاسم؛ همراه با پویش‌های مردمی رادیو مقاومت

انجام کارهای خیر در پویش «به نیت حاج قاسم»

همچنین مخاطبان شبکه رادیویی مقاومت می‌توانند برای شرکت در پویش «به نیت حاج قاسم» با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاقی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیت کرده و به این شبکه رادیویی اطلاعی رسانی کنند که قرار است چه کار نیک یا خیری را به نیت سردار دل‌ها انجام دهند.

دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در پویش #به_نیت_حاج_قاسم می توانند از فعالیت‌های خیرخواهانه و محبت‌آمیز خود همچون نذر صلوات، نذر نان، نذر خون، نصب پرچم، حفظ و قرائت قرآن، آزادی زندانیان، کمک به محرومان، سرکشی به آسایشگاه‌ها، کمک به دانش آموزان نیازمند، بخشش دیگران و ... دلنوشته، عکس، صدا و تصویر ویدئویی تهیه کنند و برای این شبکه ارسال کنند تا در تارنما، کانال‌های رادیو مقاومت در فضای مجازی و «رادیونما» نمایش داده شود

وصیت‌نامه خوانی به نیت حاج قاسم؛ همراه با پویش‌های مردمی رادیو مقاومت

به گزارش ایرنا؛ علاقه‌مندان برای شرکت در تمامی پویش‌های عنوان شده، می‌توانند آثار و تصاویر خود را به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش» ارسال کنند. تارنمای این شبکه به نشانی radiomoghavemat.ir نیز جهت دریافت آثار مخاطبان در دسترس خواهد بود. همچنین سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ در ارتباط ۲۴ ساعته با مخاطبان است.

مخاطبان ضمن شرکت در این پویش‌ها می‌توانند یک قطعه متبرک از فرش حرم حضرت عباس(ع) را هدیه بگیرید.

شبکه رادیویی مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» از ۲۹ آذرماه به شکل ۲۴ ساعته روی موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز شنیده می‌شود. همچنین «رادیونما» این شبکه با پوشش تصویری کامل استودیو و حواشی تولید برنامه‌های از طریق گیرنده‌های دیجیتال کانال ۱۱۵ تلویزیون و همچنین اپلیکیشن ایرانصدا قابل دریافت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha