مدیریت و برنامه‌سازان رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند؟

تهران- ایرنا- صبح روز ۱۳ دی‌ماه و همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ مدیریت و برنامه‌سازان «رادیو مقاومت» از طریق تلفن ۱۶۲ به شکل مستقیم و بی‌واسطه به گفت‌وگو با مخاطبان این شبکه رادیویی پرداخته و پاسخگوی پرسش‌های آنها خواهند بود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا؛ روز سه شنبه (۱۳ دی ماه)، مدیریت به همراه عوامل شبکه رادیویی مقاومت، از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (۱۶۲) در محل ساختمان روابط عمومی رسانه ملی، به تماس های مخاطبان این برنامه پاسخ خواهند داد.

رادیو مقاومت که امسال برای سومین سال پیاپی فعالیت خود را با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» آغاز کرده، به‌صورت ۲۴ ساعته با پخش تصویری؛ صدای مقاومت را با آنتن سراسری به گوش عموم مخاطبان کشور می‌رساند.

مدیریت و برنامه‌سازان رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند؟

فعالیت تهیه کنندگان و گویندهای حرفه‌ای معاونت صدا در این رادیو فرصت مغتنمی را برای بهره‌برداری مخاطب از یک شبکه رادیویی فراهم کرده است، در کنداکتور ۲۴ ساعته این شبکه برنامه‌هایی چون «سلام سردار»؛ «سرباز آرامش»؛ «مرد میدان»؛ «سلام سردار»؛ «فیروزه سرخ»؛ «عصر مقاومت» قرار دارند که بیشترین دامنه مخاطبان را به خود اختصاص داده‌اند.

در فرصت گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه مخاطابن با مدیریت و عوامل برنامه‌ساز شبکه رادیویی مقاومت در سامانه ۱۶۲ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه (۱۳ دی‌ماه؛ همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)؛ دکتر رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی مقاومت؛ سیدحامد حسینی گوینده برنامه «سرباز آرامش»؛ دکتر حمید عبیری گوینده برنامه «عصر مقاومت»؛ امیرحسین ثقفی تهیه‌کننده برنامه «سرباز آرامش»؛ محمد بخشایش تهیه‌کننده برنامه «مرد میدان»؛ بهزاد محمودزاده تهیه‌کننده برنامه «سلام سردار» و سیده‌فاطمه شعار تهیه‌کننده برنامه «فیروزه سرخ» با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (۱۶۲) با مخاطبان این شبکه به گفت‌وگو می پردازند.

مدیریت و برنامه‌سازان رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند؟

مخاطبان رادیو مقاومت و عموم مردم می‌توانند سوالات، نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این شبکه و برنامه‌های آن به صورت مستقیم با تماس تلفنی به شماره ۱۶۲ با عوامل این شبکه و برنامه ها مطرح کنند.

شبکه رادیویی مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» از ۲۹ آذرماه به شکل ۲۴ ساعته فعایت خود را آغزا کرده و تا پایان دی ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیریت و برنامه‌سازان رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند؟

این شبکه از طریق گیرنده‌های رادیویی روی موج اف.ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز و همچنین از طریق سایت http://radiomoghavemat.ir/ و برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است. «رادیونما» این شبکه با پوشش تصویری کامل استودیو و حواشی تولید برنامه‌های از طریق گیرنده‌های دیجیتال کانال ۱۱۵ تلویزیون و همچنین اپلیکیشن ایرانصدا قابل دریافت است.

سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ هم بصورت ۲۴ ساعته جهت ارتباط مخاطبان و علاقه مندان با محتوای این شبکه رادیویی فعالیت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha