۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84987638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح " کانون مدرسه "در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان کلید خورد

اهواز- ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز طرح "کانون مدرسه" در مراکز فرهنگی هنری این کانون خبر داد.

به گزارش ایرنا وحید کیانی روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح " کانون مدرسه" با حضور نمایندگان و کارشناسان آموزش و پرورش خوزستان افزود؛ ۳۶ مرکز فرهنگی هنری کانون در ۲۰ شهرستان خوزستان آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به دانش آموزان مدارس دولتی را دارا است و دانش آموزان دختر و پسر مقاطع دوم تا ششم ابتدایی شهرهای دارای شرایط طرح "کانون مدرسه" می‌توانند از نیمه دوم دی امسال از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مراکز بهره‌مند شوند.

وی گفت: هدف اصلی اجرای این طرح بهره‌مندی دانش آموزان از امکانات و ظرفیت‌های موجود در کانون است تا در کنار نیروهای باتجربه و توانمند بستری مناسب در جهت شکوفایی خلاقیت و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم شود.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ادامه داد:پیش بینی شده تا پایان اجرای این طرح، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان میزبان بیش از ۴۵ هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در سراسر استان باشند.

بررسی راهکارهای موجود و برنامه‌ریزی‌ لازم در جهت بالا بردن کیفیت اجرایی طرح عنوان شده، بخش دیگری از این نشست هم‌اندیشی بود.

"کانون مدرسه"عنوان طرح مشارکتی است که ذیل تفاهم‌نامه‌ وزارت آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین و در یک فرایند سه‌ساله اجرا خواهد شد. در گام نخست، این طرح با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت‌ها و اهداف آن اجرا می‌شود و دانش‌آموزان در قالب یک بازدید یک‌روزه در مراکز کانون حضور یافته و یک روز را در فضای کانون سپری خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha