۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبر: 84987726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با داعش در خاورمیانه بود

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فرامنطقه ی و پرچمدار مبارزه با داعش در خاورمیانه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف صادقی روز سه شنبه در آیین سومین سالگرد گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم دهلران اظهار داشت: سردار سلیمانی متعلق به آحاد جامعه و برای همیشه در دلها ماندگار است.

وی به خدمات دولت در شهرستان اشاره کرد و افزود: دهلران از شهرستان های وسیع و پیشانی اقتصادی استان است و حضور مسئولان کشوری و استانی نشان از برنامه ها و نگاه ویژه دولت به ظرفیت ها برای توسعه آن می باشد.

صادقی به وجود منابع نفتی و گازی و سرمایه گذاری های دولت در این زمینه اشاره و تاکید کرد: طی ۶ ماه اول سال جاری تعهد اشتغال شهرستان در شرکت ها محقق شد.

وی یادآور شد: چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران و در زمینه آبرسانی هم طرح آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان به همت دولت و قرارگاه سازندگی خاتم در حال اجراست، ضمن اینکه در نهضت ملی مسکن بصورت ویلایی نیز اقدامات لازم در دستور کار و ساماندهی و هدایت آبگرم نیز در حال اجراست.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نگاه ویژه استاندار به شهرستان دهلران گفت: برای مرز چیلات نیز اقدامات موثری انجام شده که از امام جمعه شهرستان و پیگیری های استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی در این زمینه تقدیر می شود.

اجرای مداحی ، شعر و سرود ، خاطره گویی توسط فیض الهی از یاران شهید حاج قاسم سلیمانی و یزله خوانی از دیگر برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در دهلران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha