استفاده از فضای مجازی برای بیان خدمات شهید سلیمانی ضرورت دارد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استفاده از ابزار فضای مجازی و تولیدات فاخر چند رسانه‌ای با محوریت خدمات و الگوهای رفتاری و اخلاقی شهید سلیمانی امری ضروری است که باید دستگاه‌های فرهنگی استان نسبت به آن اقدام کنند.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ظرفیت رسانه‌ها باید برای تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان استفاده شود ، رسانه‌ها در ترویج و جریان‌سازی اندیشه‌های شهید سلیمانی و ترسیم حقیقت انقلاب و ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی دارند.

وی شهید سردار قاسم سلیمانی را نیروی مخلص در راه دفاع از ولایت دانست و افزود: خدمت خالصانه سردار سلیمانی الگوی شایسته برای مردم و مسئولان در نظام اسلامی است.

وی بر ضرورت تبیین سیره و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم بویژه نسل جوان تاکید و اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته‌ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است و این خدمات باید در جامعه بازگو شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب والای حضرت فاطمه زهرا (س) بود، افزود: انعکاس خدمات و تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی بین جوانان و عموم مردم برای مصون ماندن از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان ضروری است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: جهاد بی‌امان، تواضع، صبر، دوراندیشی تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، توان تبدیل راهبرد به تاکتیک، نقش‌آفرینی در سطوح بلند دیپلماسی و طراحی راهبردی عملیاتی از خصوصیات ویژه این سردار شهید بود.

وی به تلاش و توطئه دشمن در کم‌رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به خوبی دریافته که با شهادت مردی از جبهه مقاومت، این نهضت به خاموشی نمی‌گراید و امروز فرزندان تربیت یافته مکتب حاج قاسم آماده جانفشانی از کیان مقاومت در منطقه هستند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حالی که میهمان دولت عراق بود، هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد طی عملیات تروریستی به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده، مورد حملهٔ موشک پهپاد نظامی ارتش ایالات متحده قرار گرفت و به شهادت رسید.

سردار سلیمانی نقش اصلی و محوری در مبارزه با گروه تروریستی و تکفیری داعش داشت و توانست با بسیج گروه‌های مقاومت از کشورهای مختلف  این گروه تروریستی را نابود کند.

 مراسم تشییع پیکر این فرمانده رشید ایرانی با حضور میلیون‌ها نفر از مردم ایران و عراق برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha