۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84988098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:آمادگی لازم برای مقابله با موج جدید کرونا ایجاد شود

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به احتمال شیوع موج جدید کرونا، باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون برای مقابله با این موج جدید آمادگی لازم ایجاد شود.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: زنگ خطر آغاز موج جدید کرونا در کشور به‌ صدا درآمده و همه دستگاه های اجرایی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش کاشان باید در این خصوص آمادگی لازم داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به سرعت و شدت انتشار بالای سویه جدید اومیکرون در سطح کشور، احتمال افزایش مبتلایان در پایان دی ماه و بهمن ماه در منطقه افزایش خواهد داشت که توجه شهروندان و مدارس به واکسیناسیون و دریافت حداقل سه نوبت واکسن ضرورت دارد.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه بیان کرد: کاشان از لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی کمبودی ندارد اما پیگیری های لازم برای ارتقا وضعیت بهداشتی در حال انجام است.

زارعی در خصوص کمپین واکسیناسیون اتباع خارجه نیز گفت: به منظور اجرای کامل واکسیناسیون اتباع خارجه، مدیران مدارس باید نسبت به ارجاع دانش آموزان اتباع زیر ۱۵ سال به مراکز بهداشتی برای تزریق واکسن های سرخک، سرخجه، فلج اطفال و غیره به صورت رایگان اقدام کنند تا شهرستان در برابر بیماری ها ایمن باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha