شهید سلیمانی سهم ویژه‌ای در توسعه و تقویت انقلاب اسلامی داشت + فیلم

یزد- ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: سردار دلاور شهید حاج قاسم سلیمانی سهم ویژه‌ای در توسعه و تقویت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین طائب روز سه‌شنبه در جمع اساتید و دانشجویان استان یزد افزود: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی موجب شکل‌گیری هویت مقاومت اسلامی در منطقه شد.

آمریکا بزرگترین تهدید خود را ایران مقتدر اسلامی و انقلابی می‌داند و چالش اصلی او کشور ماستوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز نظام و انقلاب اسلامی ما به واسطه شکل‌گیری هویت مقاومت در سطح منطقه و جهان با قدرت و عزت به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنچه امروز بیش از هر زمانی موجب ناامیدی استکبارجهانی شده، گسترش اهداف و آرمان‌های نظام از مرزهاست.

طائب بیان کرد: به برکت خون شهیدان و ایمان، اخلاص و فداکاری شهید حاج قاسم سلیمانی امروز اهداف انقلاب اسلامی به منطق مقاومت در سطح منطقه تبدیل شده است.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی امروز روز به روز بر اقتدار، عزت و موفقیت‌های نظام در همه ابعاد به رغم تمامی تحریم‌ها و تهدیدها افزایش یافته و توطئه دشمنان خنثی شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز آمریکا بزرگترین تهدید خود را ایران مقتدر اسلامی و انقلابی می‌داند و چالش اصلی او کشور ماست.

طائب گفت: آمریکایی‌ها که در بخش‌های مختلف در ۴۳ سال گذشته دچار شکست شدند در شرایط کنونی علیه نظام و انقلاب اسلامی به جنگ ترکیبی متوسل شده است.

مهارت قدرت انقلاب اسلامی جزو اهداف و رویکرد اصلی دشمنان علیه نظام با جنگ ترکیبی و ایجاد شبهه و هویت‌زدایی استوی بیان کرد: جنگ ترکیبی شامل فشار حداکثری در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، نظامی و رسانه‌ای است و قطعا استکبار متحمل شکست می‌شود.

این مسئول بیان کرد: هدف اصلی دشمنان و آمریکایی‌ها در جنگ ترکیبی است که از عظمت و توسعه ایران اسلامی در ابعاد مختلف جلوگیری کنند که باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

طائب گفت: دشمنان با جنگ روانی ، فرهنگی و تبلیغاتی به دنبال آن است که تصاویر غیر واقعی علیه و انقلاب اسلامی نشان دهد و باید همه مردم و جوانان دارای بصیرت باشند.

وی اظهار کرد: مهارت قدرت انقلاب اسلامی جزو اهداف و رویکرد اصلی دشمنان علیه نظام با جنگ ترکیبی و ایجاد شبهه و هویت‌زدایی است.

طائب در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha