مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در ساری برگزار شد

ساری- ایرنا- مراسم سومین سالگرد گرامیداشت سردار شهید سلیمانی و یاد بود علامه مصباح یزدی سه شنبه شب با مشارکت و حضور پر شور فرماندهان انتظامی و نظامی ،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آحاد مردم در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم شرکت کنندگان با دعا برای ارواح پاک همه شهدای امت اسلامی به ویژه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم و افراطی گری و منادی صلح؛ یاد و خاطره مبارزات و مجاهدت‌های شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی، با مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در غم شهادت سردار سلیمانی به مرثیه سرایی پرداختند و نسبت به از دست دادن انسانی ساده ، متدین و ولایت پذیر اشک ریختند.

مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در ساری برگزار شد

شماری از زنان محجبه در این مراسم با در دست داشتن پلاکارد هایی بر لزوم الگو پذیری مسوولان از سردار شهید سلیمانی تاکید کردند ، " مسوولیت پذیری مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بود" ، " چرا محصولات فرهنگی ، هنری و سینمایی مناسب در جهت توسعه فرهنگ عفاف و حیا برای فرزندان ما تولید نمی شود،" از نوشته های پلاکارد های این مراسم بوده است.

مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در ساری برگزار شد

حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم ولایت محوری و ولایت باوری را به عنوان مهمترین ویژگی سردار شهید سلیمانی نام برد و گفت: حاج قاسم مقابل خانواده‌های شهدا رئوف ،ولی برابر دشمن مقاوم بودند.

حجت الاسلام حسین طیبی فرد با اظهار این که حاج قاسم همواره در طول مبارزه و خدمت به مردم به دنبال شهادت بوده است، بیان کرد : این که بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کنند ، نشانه ارادت مردم به این شهید بوده است، حتی امروز شاهد آن هستیم که از کشورهای مختلف دنیا برای زیارت گلزار حاج قاسم به ایران می آیند.

وی افزود: امروز صدای آزادیخواهی از کشورهای اسلامی و سایر مناطق دنیا بلند شده است ، این نشانه این است که جبهه مقاومت توانمندتر شد، به طوری که امروز رژیم صهیونیستی دور خود را چهار دیواری و بتن آرمه کشیده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که حاج قاسم سلیمانی سرداری که خود را همیشه سرباز ولایت فقیه معرفی می کرد، گفت: حاج قاسم عاشق مردم به خصوص محرومان بود ، وی در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله نیز در کنار مردم بود.

طیبی فرد در بخش دیگری به اغتشاشات اشاره کرد و گفت: برخی‌ها به چند نفر اراذل و اوباش و دروغ پردازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سرخوش هستند، فتنه گران و آشوب گران خیال می‌کنند که می‌توانند به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: مردم مازندران با تقدیم ۱۰ هزار و 400 شهید در دوران دفاع مقدس و ۴۵ شهید مدافع حرم ، نقش محوری در تداوم انقلاب اسلامی دارند، مازنی ها با حضور پر شور در جبهه مقاومت ارادت خود را بیش از پیش به سردار سلیمانی به نمایش گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha