استاندار: سمنان با تحقق ۱۲۵ درصدی تعهد اشتغال دومین استان برتر کشور است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۱۲۵ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ تحقق یافت و سمنان در این زمینه دومین استان برتر کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان در تالار یادگار امام(ره) استانداری ابراز داشت: استان سمنان بر اساس گزارش های اعلامی از سوی نهاد ریاست جمهوری در حوزه اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی در سطح کشور، توانسته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد که امری ارزشمند است.

وی یادآور شد: از ۳۴ دستگاه اجرایی استان سمنان تاکنون ۳۳ دستگاه اجرایی بیشتر از تعهد در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۱ تعهداتشان را به انجام رساندند.

استاندار سمنان بیان کرد که تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۲ نفر میزان تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان سمنان برای سال ۱۴۰۱ بود که تاکنون بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی بالغ بر ۱۲۵ درصد اشتغال ایجاد شد که تا پایان سال به ۱۴۰ درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه در چهار دستگاه اجرایی استان سمنان بیش از ۵۰۰ نفر فرصت شغلی تعهد صورت گرفته است که جای قدردانی دارد، گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان جذب شد و برای تسهیلات تبصره ۱۶ نیز ۱۸ بانک در استان متولی پرداخت تسهیلات هستند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مردم اولویت مدیران در دولت سیزدهم هستند، افزود: در بحث پاسخگویی به مردم، روابط عمومی استانداری سمنان در بین استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور توانسته است رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha