۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84988793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل باشگاه چوکا تالش منصوب شد

۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 84988793
مدیرعامل باشگاه چوکا تالش منصوب شد

آستارا- ایرنا- وحید فرهادی ناورود به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا تالش منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، فرهادی ناورود که پیش‌تر مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش اسالم بود، از سوی هیات فوتبال شهرستان تالش به سمت مدیرعاملی چوکا منصوب شده است.

پیش از این در اوایل ماه جاری علی نامداری، مالک باشگاه چوکا در نامه‌ای به هیات فوتبال تالش در نتیجه مشکلات شخصی از تیم کناره‌گیری کرده و چوکا را تا پایان فصل در اختیار هیات فوتبال این شهرستان قرار داده بود.

ماه گذشته نیز حسن اشجاری سرمربی چوکا همکاری خود را به دلیل مسائل مالی با این تیم قطع کرد تا علی‌اصغر رسول‌زاده‌ در آستانه نیم فصل اول به عنوان سرمربی جدید این تیم تالشی معرفی شود.

تیم فوتبال چوکا تالش که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم با انجام بازی‌های قابل قبول به لیگ دسته اول رسید، بارقه امیدی در دل هوادارانش ایجاد کرده بود تا شاید سال آینده راهی لیگ برتر شود اما در اکثر رقابت‌های نیم فصل اول ناکام ماند و نتایج ضعیفی کسب کرد.

تزلزل در بخش مدیریتی و مربی‌گری باشگاه چوکا این امید که نماینده قعرنشین تالش بتواند در پایان فصل از خطر سقوط دوباره به لیگ دسته دوم نجات یافته و دست‌کم در همین لیگ دسته اول هم باقی ماند را نیز با هاله‌ای از ابهام روبه‌رو کرده است.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد اما تیم چوکا تالش پس از برگزاری ۱۶ بازی با ۶ تساوی و ۱۰ باخت، ۹ گلزده و ۲۸ گل خورده با کسب تنها ۶ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور، در جایگاه هفدهم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha