پلیس ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز را در شهرستان صحنه توقیف کرد

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقیف ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان صحنه خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز چهارشنبه توضیح داد: ماموران پلیس آگاهی صحنه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کارگاه متروکه ای در یکی از روستاهای شهرستان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی ها ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۲۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: با تلاش ماموران پلیس کنگاور یک محموله قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و یک قاچاقچی هم دستگیر شد.

سردار جاویدان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۳۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه ساده، ۳۰۰ عدد باطری گوشی، ۳۲۰ عدد سیم شارژر، ۲۲۸ عدد مغزی قفل کمد و یک تن سم کشاورزی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۶ میلیارد ریال می رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

قایق های میلیاردی قاچاق از آب درآمد

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنانش از توقیف ۲ دستگاه قایق موتوری قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور "قزانچی - ماهیدشت" شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشتزنی در محور "قزانچی - ماهیدشت" شهرستان کرمانشاه به یک دستگاه تریلی حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۲ دستگاه قایق موتوری قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان برخورد با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام کرد و گفت: کشفیات قاچاق در ۹ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha