مسوولان کشوری به توسعه و حل مشکلات استان کرمانشاه بیشتر توجه کنند

کرمانشاه - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به مجاهدت و دلاوری مردم استان کرمانشاه با تقدیم حدود ۱۰ هزار شهید در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: از مسوولان کشوری می خواهیم به توسعه و حل مشکلات این استان بیشتر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله «علیرضا اعرافی» پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه؛ این استان را ملمو از استعدادها و سرمایه های طبیعی و انسانی دانست و افزود: در طول تاریخ همیشه مردم کرمانشاه در مقابل متجاوزان به این سرزمین مانند دژ مستحکم عمل کردند و از خود فداکاری بسیار نشان دادند.

وی در ادامه از جمله مجاهدات مردم کرمانشاه را در طول دفاع مقدس و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با صبر، تحمل، مقاومت مردم این دیار و ایران اسلامی بود که در مقابل کل جهان و دشمنان ایستادیم و عزت مندانه و سربلند بیرون آمدیم.

آیت الله اعرافی نتیجه استقامت و مقاومت مردم ایران را شکل گیری جبهه های مقاومت در مقابل دشمنان و مستکبران در جهان اسلام دانست و گفت: امروز هیچ جایی از دنیا نیست که صدای آرمان شهدا و مقاومت و انقلاب ما را نشنیده و چشم به آن ندوخته باشند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور پرچم دار شبکه مقاومت را مردم ایران اسلامی اعلام کرد و گفت: شهید حسن نصرالله از انقلاب اسلامی برخاسته، شاگرد مقام معظم رهبری بود که امروز می بینیم با شهادتش چطور چراغ راه همه مجاهدان جبهه مقاومت شده است.

آیت الله اعرافی در بخش دیگر از سخنان خود به جایگاه اقتدار، انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: با کمک هم می توانیم تمام مسائل را همانند مشکلاتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم با کمی صبر حل کنیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین خواستار توجه به استحکام پایه خانواده، تقویت آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه برای حل آسیب های اجتماعی در جامعه شد.

گفتنی است آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه قم در سفر به کرمانشاه از حوزه های علمیه استان بازدید و با مسوولان کرمانشاه دیدار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha