۴۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای ارومیه هزینه شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۹ ماه گذشته از سال جاری بیش از ۴۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان ارومیه هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر برزگر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اداره بنیاد مسکن ارومیه و رسیدگی به روند پاسخگویی به مطالبات مردم و مراجعین اظهار کرد: این مقدار اعتبار برای اجرای طرح هادی در ۴۳ روستا هزینه شده است.

وی ادامه داد: مواردی همچون جدول گذاری و اجرای آب رو، سنگ فرش، بتن پلاک، اجرای دیوار، زیرسازی و آسفالت معابر در قالب طرح هادی در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مهمترین هدف طرح هادی روستایی تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی روستاهاست، گفت: ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آینده و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستاها، سه محور اصلی در طرح هادی به شمار می‌رود.

برزگر با اعلام اینکه امسال ۴۷۵ واحد مسکونی روستایی در شهرستان ارومیه مقاوم سازی شده است، اضافه کرد: طی سال جاری ۴۵۰ جلد سند ملکی در روستاهای ارومیه توسط بنیاد مسکن صادر و تحویل متقاضیان شده است.

۴۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای ارومیه هزینه شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha