۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84989201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان: برای متهمان آتش‌سوزی خط انتقال گاز گناباد هنوز حکمی صادر نشده است

گناباد-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: برای متهمان آتش‌سوزی خط انتقال گاز در منطقه "نوده پشنگ" این شهرستان، هنوز حکمی صادر نشده و این پرونده در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

مرتضی امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه نفر متهم در این ارتباط دستگیر شدند و پرونده قضایی آنان در مرحله بازجویی قرار دارد و هنوز کیفر خواست برای آنان صادر نشده است.

وی از شهروندان خواست که با پرهیز از هر گونه گمانه زنی و توجه به شایعات در زمینه صدور حکم قضایی متهمان این پرونده قضایی از بازنشر این قبیل شایعات در فضای مجازی خودداری کنند.

فرماندار گناباد هم پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: در پی وقوع یک حادثه در خط لوله اصلی انتقال گاز از خراسان رضوی به خراسان جنوبی در محدوده این شهرستان، انتقال گاز از طریق این خط لوله متوقف شده بود که با تلاش دست اندرکاران ذیربط مشکل برطرف شده است.

رضا نصیری افزود: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد، بیستم آبان ماه در خط لوله یاد شده و در محدوده نوده پشنگ در ۴۰ کیلومتری شهر گناباد رخ داد که بر اثر آن انتقال گاز از طریق این خط لوله اصلی متوقف شد.

وی گفت: بلافاصله ستاد مدیریت بحران در شهرستان گناباد تشکیل شد و عوامل فنی شرکت گاز برای رفع نقص و برقراری جریان گاز وارد عمل شدند که با تلاش آنان مشکل برطرف و گاز در خط لوله تزریق شد.

پیرو افزایش شایعاتی در فضای مجازی در خصوص صدور حکم متهمان پرونده آتش سوزی خط انتقال گاز در منطقه نوده پشنگ گناباد، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست که به این قبیل شایعات توجه نکنند و آنها را بازنشر ندهند.
مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha