۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84989245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شیراز برگزار شد

شیراز- ایرنا- مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور افشار و گروه های مختلف مردم و مسئولان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس و از یاران دیرین شهید سلیمانی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این انقلاب را بیمه کرده است و این انقلاب می ماند و کمر استکبار را خواهد شکست.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، با اشاره به این سخن حاج قاسم سلیمانی که اول باید شهید بود بعد شهید شد افزود: شهدای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز از سوی خدای متعال انتخابی بودند و انتخاب شدند.

وی ادامه داد: عروج این شهدا محل فرود فرشتگان الهی شد ، و در شبی هم که شهید سلیمانی ترور شد فرشتگان فرود آمدند و آن شهید بزرگوار را عروج دادند.

او اظهار داشت: حاج قاسم ۴٠ سال مرد میدان مبارزه با دشمن در عرصه جهاد اصغر بود و بیش از ۵٠ سال مرد میدان جهاد اکبر و هجرت از بیت نفسانی بود و خود را ساخته بود.

سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با حمله موشکی پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور شد و چند روز پس از آن ترامپ به این جنایت تروریستی اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha