پورقاز: الهامی دو بار قهرمان جام حذفی شده و قطعا برای آن برنامه دارد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال هوادار گفت: (ساکت) الهامی دوبار قهرمان جام حذفی شده و قطعا برای این مسابقات برنامه دارد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، عزت‌الله پورقاز، کاپیتان هوادار پس از برتری این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود. این مسابقه را بردیم و به هدفمان رسیدیم. هم‌قسم شده بودیم که سه امتیاز را بگیریم. در این چند هفته نتایج به طوری بود که به برد نیاز داشتیم و خوشحالیم که به هدف‌مان رسیدیم.

وی در مورد شرایط ورزشگاه دستگردی افزود: زمین بد نبود و می‌شد در آن فوتبال بازی کرد. قسمتی از زمین خراب شده بود و دلیلش هم بارندگی بود.

کاپیتان تیم فوتبال هوادار در مورد اعتراض ذوبی‌ها به داوری اضافه کرد: من دور بودم و صحنه را ندیدیم. در صحنه اوتی بود که من پرتاب کردم. بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

پورقاز در رابطه با گلی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: روی گل کار کرده بودیم و خدا را شکر این افتخار نصیبم شد که گل بزنم. تمرینات‌مان به ثمر نشست.

وی تاکید کرد:‌ اگر دقت کرده باشید عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشتیم. می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم و جایگاه‌مان بالاتر باشد اما این شرایط فوتبال است.

بازیکن هوادار در رابطه با تقابل با چادرملو در جام حذفی تاکید کرد: قطعا استراتژی ساکت الهامی را پیش خواهیم گرفت. او دوبار جام حذفی را برده و برای این جام برنامه‌ریزی خاصی دارد.

وی درباره میدان دادن به جوان‌های در تیم هوادار نیز تاکید کرد: جوان‌های خوبی داریم که آینده‌های فوتبال این مملکت هستند. الهامی هم به آنها کمک می‌کند و قطعا در آینده بیشتر از این نفرات خواهیم شنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha