الگوگیری از شهید سلیمانی برای مقابله با استکبار ضروری است

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سردار سلیمانی همه کشورهای منطقه را در محور مقاومت سازماندهی کرد و باید از این شهید بزرگوار در جهت مقابله با فتنه‌های استکبار الگو گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج اظهار کرد: کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی دمیدن روح تازه به جبهه مقاومت بود که جبهه مقاومت را پویا و عملیاتی کرد.

وی افزود: اخلاق و رفتار سردار سلیمانی باعث شده بود مردم از ملیت های مختلف در جهت یک هدف مشخص قدم بردارند و در برابر استکبار بایستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: تفکر، اندیشه و نبوغ فوق العاده شهید سلیمانی مکتب شهید سلیمانی را تشکیل داد و امروز ما باید از این مکتب درس بگیریم.

سردار حسینی یادآور شد: شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطر پذیری و حرکت بدون تردید همراه با هوش سرشار، از جمله ویژگی های شهید سلیمانی بود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید سلیمانی، افزود: امروز تجلیل از شهید سلیمانی و حضور در مراسم ایشان نتیجه اخلاص این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک شخصیت استثنایی از لحاظ نظامی بود، ادامه داد: شهید سلیمانی یک شخصیت کاریزما بود و در بخش نظامی گری و اعتقادی و ارتباط با مردم منحصربفرد عمل می کرد.

سردار حسینی اضافه کرد: این شهید عالیقدر یک دیپلمات برجسته، باهوش و با دانش فوق العاده بود که خیلی از ویژگی های وی سال ها بعد مشخص خواهد شد.

به گفته وی شهید سلیمانی یک مسلمان جریان ساز در عصر حاضر بود که جهان اسلام را تقویت و در جنگ با استکبار مسلمانان و حتی غیر مسلمانان آزادی خواه را با فرهنگ مقاومت آشنا کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به حوادث ماه های اخیر، گفت: دشمنان تلاش داشتند ضربه سنگینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند که خساراتی را نیز وارد و تعدادی را نیز مجروح و شهید کردند اما مورد حمایت مردم قرار نگرفتند.

سردار حسینی افزود: امروز صحنه جنگ یک جنگ ترکیبی است و دشمن تمام امکانات خود را در اختیار اپوزیسیون و اغتشاشگران قرار داده بود اما باز هم شکست خورد.

وی با اشاره به تبلیغات دروغین غرب در مورد ضایع شدن حقوق زنان در ایران، اظهار کرد: زنان در هیئت دولت، وزارتخانه ها و در دانشگاه ها حضور دارند و فعالیت می کنند، بنابراین زنان در جمهوری اسلامی ایران، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس یادآور شد: پزشکان حاذق و برجسته، اساتید مسائل سیاسی و مدنی از جمله زنانی هستند که در انقلاب اسلامی فعالیت دارند.

سردار حسینی تاکید کرد: آمریکایی ها در غرب و شرق کشور با حمایتی دروغین و متضاد از تفکرات مختلف در تلاش بودند تا تفرقه را در میان مردم ایجاد کنند.

وی گفت: مردم ما هوشمند و آگاه هستند و برای استقلال کشور هزینه داده اند و امروز پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته ایم.

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از برجسته ترین مقام های رسمی نظامی ایران بود که به همراه ابومهدی المهندس همرزم وفادارش ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به دست آمریکایی ها در خاک عراق به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha