۱۵ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84989699
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بازی تیم‌های ملوان و نفت مسجدسلیمان با تاخیر برگزار می‌شود

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اعلام کرد: دیدار تیم‌های ملوان و نفت مسجدسلیمان که قرار بود ساعت ۱۴ امروز برگزار شود به ساعت ۱۶ موکول شد.

علیرضا وهابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تاخیرهای مکرر در اعزام تیم نفت مسجدسلیمان به گیلان بازی این تیم مقابل ملوان با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: قرار بود روز گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به رشت سفر کند اما به دلیل شرایط نامساعد و آلودگی هوا پرواز این تیم در چند نوبت لغو شد و حتی قرار بود که با یک پرواز اختصاصی خود را به رشت برساند اما این امر میسر نشد.

وی ادامه داد: پرواز این تیم امروز صبح امروز به مقصد رشت انجام شده و طبق هماهنگی با مسئولان سازمان لیگ برتر و با نظر نماینده فدراسیون این دیدار به جای ساعت ۱۴ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: همه شرایط برای برگزاری این بازی مهیا است و مشکلی بابت تاخیر ۲ ساعته در شروع این بازی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد : در صورتی که مشکلی در جریان حضور این تیم در انزلی وجود داشته باشد بازی با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۲ امتیا در رتبه سیزدهم و تیم نفت مسجدسلیمان نیز با کسب ۹ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی رقابتهای لیگ برتر قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha