۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84989964
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

ملوان در زمین باتلاقی انزلی نفت مسجدسلیمان را شکست داد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در خانه خود در زمینی گل آلود و باتلاقی مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان عصر پنجشنبه در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در نیمه اول این مسابقه ملوانان برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند تا اینکه مهدی مومنی مهاجم این تیم در دقیقه ۴۲ دورازه تیم نفت مسجدسلیمان را باز کرد تا ملوان با برتری نیمه اول را به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم ملوان و نفت مسجدسلیمان فرصت گلزنی داشتند اما بی دقتی بازیکنان و نامناسب بودن زمین بازی باعث شد تا این موقعیت‌ها به هدر برود و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی‌فر با کمک‌های علیرضا ایلدروم و قهرمانی نجفی برعهده داشتند که در جریان مسابقه، مسعود زائرکاظمینی و مجید عیدی بازیکنان ملوان و مازیار زارع سرمربی این تیم، میثم نقی‌زاده علیرضا دغاغله از نفت مسجدسلیمان و ابراهیم اشکش سرمربی این تیم کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی، سعید کریمی، علیرضا خوش‌کفا، سجاد بازگیر(دقیقه ۶۰ محمد قادری)، مسعود زائرکاظمینی(دقیقه ۷۲ امیرحسین یحیی‌زاده)، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، محمدصادق بارانی، مهرداد احمدی، مهدی مومنی(دقیقه ۸۲ سهیل فداکار) به سرمربیگری مازیار زارع مقابل نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ترکیب علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، علی عبدالله‌زاده(دقیقه ۴۶ سامان نریمان‌جهان)، سیدمحمد خرم‌الحسینی(دقیقه ۶۰ رضا دهقانی)، سیدپیمان میری(دقیقه ۷۴ علی کیانی‌فر)، میثم نقی‌زاده، پیمان رنجبری، سیدآریا برزگر، مسلم مجدمی، سینا عبداللهی، امیرحسین کریمی(دقیقه ۷۴ اسماعیل بابایی) با سرمربیگری ابراهیم اشکش رو در روی ملوان قرار گرفت.

با توجه به سایر نتایج کسب شده تا پایان هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیا در رتبه سیزدهم و تیم نفت مسجدسلیمان نیز با کسب ۹ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی رقابتهای لیگ برتر قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha