۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84931035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ملوان در انزلی فولاد خوزستان را شکست داد

رشت - ایرنا - تیمهای فوتبال ملوان و فولاد خوزستان در دیداری عقب افتاده از هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت ملوان با نتیجه سه بر یک برابر  فولاد به برتری رسید.

به گزارش ایرنا،  نیمه اول این دیدار که عصر چهارشنبه برگزار شد با برتری ملوانان همراه بود که ابتدا در دقیقه ۳۷ مهدی مومنی مهاجم ملوان با یک ضربه سر اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۴۳ نیز مهران احمدی روی اشتباه مدافعان فولاد توانست دومین گل ملوان را به ثمر برساند.

در دقیقه ۴۴ حمید بوحمدان بازیکن فولاد خوزستان با یک ضربه دقیق دروازه ملوان را باز کرد تا در نهایت نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود ملوانان خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم ملوان بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۶۰ مجید عیدی بازیکن این تیم موفق شد برای سومین بار دروازه تیم فولاد خوزستان را باز کند تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی فر با کمکهای محمدرضا ابوالفضلی و امیرمحمد داودزاده برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، سهیل فداکار و میلاد شعبانلو از ملوان و آیاندا پاتوسی از فولاد خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی، محمدصادق بارانی(دقیقه ۴۶ میلاد شعبانلو)، مهدی مومنی(دقیقه ۴۶ سهیل فداکار)، میلاد جهانی، عبدالله حسینی، محمود مطلق زاده، محمد قادری، مجید عیدی، سعید کریمی، مهران احمدی(دقیقه ۵۶ مسعود زائرکاظمینی)،  سجاد بازگیر(دقیقه ۸۴ پدرام قاضی پور) با سرمربیگری مازیار زارع مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال فولاد خوزستان با ترکیب کریستوفر کنت، ساسان انصاری، ایوب والی، محمد آبشک(دقیقه ۶۵ احسان پهلوان)، حمید بوحمدان، موسی کولیبالی(دقیقه ۴۶ آیاندا پاتوسی)، مهدی شیری، وریا غفوری، یونس دلفی، سینا شاه عباسی، علی قربانی با سرمربیگری جواد نکونام رو در روی ملوان قرار گرفت.

این مسابقه که قرار بود از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر برگزار شود، به دلیل بارش باران در بندرانزلی به تعویق افتاد و عصر امروز در یک هوای ابری برگزار شد.

تا پایان هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که ۱۶ تیم حضور دارند، فولاد خوزستان با کسب ۱۲ امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۹ امتیاز در رتبه  چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha