۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده اختصاص یافت

زنجان - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به آن در سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد روز پنجشنبه در بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده، افزود: ۱۵ میلیارد تومان از این اعتبار از اوراق و ۸۵ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۳۷(اعتبارات ارزش افزوده) است.

وی اظهار داشت: محل دیگر تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه ابتکار خوبی است که شورا و شهرداری قیدار با حمایت استاندار زنجان به خرج داده اند که طی آن قرار است ارزش افزوده بازگشایی معبر از محدوده بیمارستان قدیمی به پروژه بیمارستان جدید اختصاص پیدا کند که تصمیم خوب و عاقلانه‌ای است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این منابع، تلاش ما این خواهد بود که سال آینده ردیف این پروژه را تقویت کنیم تا در آینده نزدیک شاهد یه ثمر نشستن پروژه باشیم.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) در پنج طبقه ساخته می شود و ۲۰ هزار مترمربع زیربنا دارد.

شهرستان خدابنده بیش از ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد و با بهره‌برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص)، پایین بودن سرانه تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت در این شهرستان جبران می شود.

پروژه احداث بیمارستان جدید خدابنده هم اکنون نزدیک ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، حضور و سخنرانی در همایش هادیان سیاسی سپاه استان زنجان، بازدید از پروژه احداث و تعریض محور ارتباطی زنجان- دندی و زنجان - بیجار و جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی استان از برنامه های سفر یک روزه نایب رییس اول مجلس به زنجان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha