۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84990075
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: وزارت نفت بودجه لازم برای تکمیل استخر طالقانی نهاوند را پرداخت کند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: وزارت نفت بودجه مورد نیاز برای شتاب بخشی به تکمیل استخر سرپوشیده طالقانی نهاوند را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز پنجشنبه در نشست با کارشناسان وزارت نفت اظهار داشت: استخر شهرک طالقانی نهاوند با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزو مصوبات مربوط به وزارت نفت است و در صورت پرداخت به موقع اعتبارات، ظرف مدت ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهور به استان ‌با مساعدت‌ها و پیگیری‌های صورت‌گرفته ۹ میلیاردتومان به استخر طالقانی اختصاص یافت و امیدواریم این اعتبار هرچه سریعتر در اختیار دستگاه ورزش همدان به عنوان مجری ساخت قرار بگیرد.

حقیقی بیان کرد: این استخر شنا مطالبه به حق مردم شهر نهاوند است که با استانداردهای روز دنیا و کار کارشناسی در حال ساخت و تکمیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از حسن توجه رییس جمهور به تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سطح استان‌ها به خصوص در حوزه ورزش گفت: اعتبارات سفر رییس جمهور به همدان شتاب بسیار خوبی برای ساماندهی پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد داشته است که نویدبخش آینده‌ای روشن و توسعه همه‌جانبه ورزش این استان است.

وی افزود: تمامی طرح‌های مورد تایید وزارت ورزش مبنی بر ساخت و تکمیل آنها در تمامی شهرستان‌های استان همدان به صورت مستمر نظارت و پیگیری می‌شود و هدف ما افزایش سرانه ورزشی به ازای جمعیت و ارایه خدمات بهتر به ورزشکاران است.

حقیقی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های در دست اقدام ورزش استان همدان در اولویت قرار دارد، گفت: استخر طالقانی نهاوند می‌تواند به پیشرفت فعالیت‌های ورزشی این شهرستان کمک شایانی داشته باشد.

در این نشست مقرر شد وزارت نفت بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل استخر سرپوشیده طالقانی نهاوند را بهمن ماه و بخشی دیگر را اسفندماه ماه امسال به اداره کل ورزش و جوانان همدان پرداخت کند.

همچنین بر اساس توافق صورت گرفته، اعتبار تکمیل نهایی این طرح نیز خردادماه سال آینده پرداخت خواهد شد تا اواخر بهار ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار بگیرد.

نهاوند با ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha