۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84990076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش‌های پراکنده در خراسان جنوبی ادامه دارد

۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱
کد خبر: 84990076
بارش‌های پراکنده در خراسان جنوبی ادامه دارد

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بارش پراکنده باران تا اوایل هفته آینده در این استان ادامه دارد و در نقاط کوهستانی شاهد بارش برف هستیم.

جواد نخعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان از عصر روز گذشته تا امروز آسمان در برخی نقاط برفی و بارانی است.

وی بیان کرد: باران‌های پراکنده امروز در نیمه شمالی استان ادامه دارد و در نقاط مرتفع و گذرگاه‌های کوهستانی نیز شاهد بارش برف و تشکیل مه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشتر بارندگی‌ها در مناطق شمال غربی است و امکان لغزندگی جاده نیز وجود دارد که انتظار می‌رود رانندگان با توجه به تشکیل مه و کاهش دید افقی، تردد ایمن را جدی بگیرند.

وی افزود: در این مدت مقداری از شدت سرما و یخبندان کاسته می‌شود و با تقویت سامانه کم‌فشار انتظار داریم بارندگی های پراکنده تا اوایل هفته آینده به خصوص در نقاط شرقی استان ادامه داشته باشد.

نخعی اظهار داشت: برای یکشنبه هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و مجدد از روز دوشنبه افزایش تدریجی ابر را شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha