۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱:۲۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84990382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انصارالله: امت اسلامی به مسؤولیت خود در قبال آرمان فلسطین عمل کند

تهران- ایرنا- دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد جمعه در بیانیه‌ای و در واکنش به آزادی اسیر فلسطینی پس از تحمل ۴۰ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی خواست تا در قبال آرمان فلسطین و به ویژه اسرای فلسطینی مسؤولیت‌پذیر باشند.

به گزارش ایرنا از المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله آمده است: صمیمانه ترین تبریکات خود را به «کریم یونس» آزاده فلسطینی به خاطر ۴۰ سال مجاهدت و صبر در زندان‌های دشمن صهیونیستی تقدیم می‌کنیم.

انصارالله افزوده است: این آزادی پس از ۴۰ سال پشت میله‌های زندان، انگیزه‌ای برای امت اسلامی برای یادآوری فداکاری‌های مردان و زنان قهرمان فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله در این بیانیه تاکید کرده است، مردم منطقه باید مبارزه و جهاد را متوجه دشمنی که مقدسات آنها را اشغال کرده و هر روز مرتکب فجیع‌ترین جنایات علیه ملت فلسطین می‌شود، کنند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در پایان با ابراز امیدواری برای آزادی بقیه اسرای فلسطینی در آینده نزدیک، تأکید کرده است که ملت اسلامی باید مسؤولیت خود را در قبال آرمان فلسطین و به ویژه پرونده اسرای فلسطینی بپذیرند.

کریم یونس فلسطینی که در سن ۲۷ سالگی به دلیل کشتن یک سرباز اسرائیلی زندانی شده بود، روز پنجشنبه پس از ۴۰ سال یعنی در سن ۶۷ سالگی از زندان آزاد شد.

این فلسطینی که در ۶ ژانویه ۱۹۸۳ توسط اسرائیل بازداشت شده بود، ابتدا به حبس ابد محکوم شد. این حکم در ادامه به ۴۰ سال حبس تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha