۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84990489
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش برف فعالیت‌های فوتبال همدان را تعطیل کرد

همدان- ایرنا- سخنگوی هیات فوتبال همدان گفت: به دنبال بارش برف تمامی فعالیت‌های رشته فوتبال در زمین‌های چمن سطح این استان امروز /جمعه/ تعطیل شد.

«امیر گروسی» روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالیکه قرار بود امروز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال استان همدان برگزار شود، با تصمیم کمیته مسابقات و به دلیل بارش برف این مسابقات تعطیل شد.

وی اضافه کرد: همچنین دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال استان همدان نیز امروز تعطیل و به زمان دیگری موکول شد.

گروسی ادامه داد: تمرین آماده‌سازی تیم‌های پاس و شهرداری همدان نیز با توجه به آماده نبودن زمین ورزشگاه‌ها به دلیل بارش برف، در سال‌های سرپوشیده برگزار شد.

سخنگوی هیات فوتبال استان همدان افزود: تمامی فعالیت‌های رده‌های سنی پایه اعم از مدرسه فوتبال در زمین‌های چمن روباز در شهرهای مختلف استان همدان نیز امروز تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه سالن‌های سرپوشیده جایگزین برنامه تمرینی تیم‌های فوتبال همدان شده است، خاطرنشان کرد: تمامی نمایندگان فوتبال استان در لیگ‌های کشوری امروز در سالن‌های سرپوشیده تمرین کردند.

امروز همچنین فعالیت رشته‌هایی نظیر تیروکمان، اسکی، ورزش صبحگاهی و همگانی در مکان‌های ورزشی روباز سطح همدان تعطیل بود و در سالن‌های سرپوشیده برگزار شد.

صبح امروز نیز اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته دختران کشور پس از پنج روز تمرین در همدان به پایان رسید و با بدرقه مسئولان کاراته، این استان را ترک کردند.

تیوپ سواری بازار داغ فعالیت‌های تفریحی شهروندان در تعطیلی جمعه به شمار می‌رود و امروز شاهد ترافیک سنگین در سطح بلوارهای منتهی به مناطق کوهستانی بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha