۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85001300
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تداوم تعطیلی مجموعه‌های ورزشی همدان و بازدید سرزده بازرسان

همدان- ایرنا- سخنگوی ورزش و جوانان همدان گفت: مجموعه‌های ورزشی همدان برای سومین روز متوالی تعطیل شد و هرگونه فعالیت در اماکن تحت نظارت دستگاه ورزش و جوانان این استان ممنوع است.

«علیرضا صفی زاده» روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچ گونه فعالیت ورزشی در مجموعه‌های سرپوشیده و روباز انجام نمی‌شود و مدیران و بازرسان دستگاه ورزش استان سرکشی و نظارت مستمر دارند.

وی بیان کرد: این تصمیم باتوجه به تداوم برودت هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده و شامل تمامی اماکن ورزشی استان اعم از سالن‌های سرپوشیده، مجموعه‌های ورزشی و استخرهای تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان است.

صفی زاده با اشاره به اینکه تاکنون تخلفی از سوی بهره برداران فضاهای ورزشی در قالب این ابلاغیه صورت نگرفته است، گفت: از روسای ورزش شهرستان‌ها خواسته شده تا نسبت به مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه سالن‌های ورزشی تدابیر لازم را داشته باشند.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش استان در تلاش برای بازگشایی مجدد اماکن ورزشی است و امروز طی جلسه‌ای تصمیم گیری لازم اتحاذ خواهد شد.

پیشرفت ۸۰ درصدی استخرسرپوشیده نهاوند

وی در ادامه با اشاره به بازدید مدیریت ورزش استان از استخر سرپوشیده شهید طالقانی شهرستان نهاوند گفت: این استخر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

صفی زاده اظهار داشت: هشت میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به استان همدان برای تکمیل این استخر اختصاص یافت که با این اعتبار عملیات تکمیل استخر به سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: استخر سرپوشیده شهید طالقانی از طرح‌های عمرانی وزارت نفت است که اعتبار ساخت این استخر را بر عهده گرفته است.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه اوایل تابستان این استخر سرپوشیده تکمیل می‌شود، بیان کرد: با افتتاح این استخر، یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان در سال‌های گذشته تحقق خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha