پیام مقاومت و استکبار ستیزی در سالگرد شهید سلیمانی سبب هراس دشمنان شده است

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که مراسم سومین سالگرد سردار شهید سلیمانی با حضور جانانه مردم در همه نقاط  شهری و روستایی کشور برگزار شد،گفت: بار دیگر پیام مقاومت و استکبار ستیزی در سالگرد این شهید بزرگ، سبب هراس دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: مشارکت و حضور مردم در این مراسم نشان دهنده آن است که مردم به راه شهید سلیمانی و آرمان های شهید پایبند هستند.

وی با ذکر این نکته که حوزه مقاومت کشورهای مختلف دنیا در ۷۰ نقطه از سردار سلیمانی تجلیل و تکریم کردند، ادامه داد: مردم به آرمان و راه شهید سلیمانی باور دارند ، معتقدیم اغتشاشات سه ماهه اخیر نیز با هدف تحت الشعاع قرار دادن سومین سالگرد این شهید  بوده است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری به هفدهم دی سال ۱۳۱۴ به عنوان آغاز حرکت غلط و ضد دینی کشف حجاب به وسیله رضا خان در کشور اشاره کرد و گفت: در این روز اولین بار داستان کشف اجباری حجاب در این سرزمین انجام شد ، موضوعی که همچنان این مشکل وجود دارد، امروز نیز سیاست های غلط دشمنان علیه ایران برای عادی سازی بی عفتی و بی بندباری و کشف حجاب وجود دارد.

ملت از  کشف حجاب دلخوشی ندارد و محکوم می کند

محمدی لایینی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رهنود های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز تهاجم روز افزون دشمنان با ابزار های پیشرفته و فراگیر علیه جوانان را در بخش های فرهنگی و دینی شاهد هستیم ، مسوولان در این رابطه باید به درستی عمل کنند، رهبر انقلاب فرمودند که کسانی که کم حجاب هستند، برچسب بی دینی نباید زد ، برچسب بی دینی نمی زنیم اما حجاب واجب شرعی است و باید رعایت شود و مسوولان باید به وظایف خود عمل کنند، اصناف نیز در فروش محصولات البسه باید دقت و موازین را رعایت کنند، اماکن کارش را به طور جدی انجام بدهد.

وی با بیان یان که طبق منویات رهبر انقلاب نیروهای امنیتی نیز باید وظایف شان را به درستی انجام بدهند، تاکید کرد: ملت با کشف حجاب ها دلخوشی ندارد و محکوم می کند.

محمدی لایینی تصریح کرد: دنیای غرب سکولار به دنبال کشف حجاب است ،آنان کفر گویی را آزاد می دانند، این گونه تفکر در جامعه اسلامی هرگز پذیرفتنی نیست.
وی به روز تکریم خانواده ها و همسران شهید اشاره کرد و گفت: رنج و مسوولیت امروز همسران شهید بسیار زیاد است، ما باید قدردان مادران و همسران شهید که با صبوری و تربیت درست فرزندان نقش محوری در جامعه دارند، باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha