استاندار مازندران دستور رسیدگی به درخواست ۳۵۰ شهروند نوری را صادر کرد

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران و هیات همراه در سفر به شهرستان نور با ۳۵۰ نفر از مردم منطقه دیدار چهره به چهره داشتند و برای گره گشایی از مشکلات شان دستور رسیدگی صادر کردند.

به گزارش ایرنا ، سیدمحمود حسینی پور به همراه ۳۵ تن از معاونان ستادی و مدیران کل دستگاه های اجرایی از صبح امروز جمعه با استقرار میز خدمت در مصلای الغذیر شهرستان نور با مردم این خطه غربی مازندران دیدار چهره به چهره داشتند .

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری مازندران جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت : این دیدار که در قالب برگزاری میزخدمت حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و تا حوالی ساعت ۱۷ ادامه داشت در مجموع حدود ۳۵۰ درخواست مردمی مورد بررسی قرار گرفت .

اسماعیل مهر افزا با اشاره به آنکه استاندار مازندران دردیدار چهره به چهره درخواست ۳۵۰ نفر از مراجعه کنندگان مردم شهرستان نور را شخصا دریافت کرد ، افزود : برای بررسی و رسیدگی زودهنگام به این درخواست ها به مسوولان دستگاه های مرتبط ارجاع داده است .

وی اظهار کرد : درخواست بیشتر مراجعه کنندگان در باره بازنگری طرح های هادی در نقاط روستایی ، دریافت وام های بانکی کم بهره و دراز مدت و همچنین اشتغال بود ضمن آنکه بیشترین در خواست ها هم مربوط به روستاییان عزیز این شهرستان بوده است

استاندار مازندران به درخواست ۳۵۰ شهروند نوری دستور رسیدگی صادر کرد

مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت : عده ای از مردم هم در این دیدار به دوایر دیگر دستگاه ها مراجعه داشتند که در یکی ۲ روز آینده در سامانه ثبت می شود و از طریق پیامک به گوشی همراه متقاضیان فرستاده می شود و سرانجام مدت ۲ هفته تا یک ماه آنها پاسخ دریافت می کنند.

مهر افزا افزود: یکی از نکات قابل توجه در این دیدار آن بود که برخلاف دیدار های گذشته کمتر شاهد گلایه و شکایت مردم از مسوولان ادارات بودیم و این مبین نقاط قوت عملکرد خوب مسوولان و کارگزاران دولت مردمی و عدالت محور است و نشان از نگاه نافذ و عملگرا استاندار در این استان است .

استاندار مازندران صبح امروز در سفر یک روزه به نور با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به آرمان های شهدا و افزون بر آن از تعدادی از طرح های زیرساختی شهرستان بازدید کرد و سرانجام برای شرکت در یادواره شهدا با محوریت سومین سالگرد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی عازم بخش چمستان نور شد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha