تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس به دنبال پیروزی بر «شهداب» یزد است
رامین بابایی سرمربی شهرداری گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: این تیم پس از چند هفته ناکامی در بازی‌های خارج از خانه مقابل حریفان اکنون به دنبال کسب یک بُرد خانگی مقابل تیم «شهداب» یزد در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور، جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

رامین بابایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: البته بازی عصر فردا یکشنبه ۱۸ دیماه شهرداری گنبدکاووس و «شهداب» یزد، بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود.

وی اضافه کرد: تیم «شهداب» یزد با ملی پوشانی که در اختیار دارد، از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر امسال است اما تیم شهرداری هم تیم از پیش بازنده‌ای نخواهد بود.

بابایی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای پیروزی در دیدار فردا انجام خواهیم داد و امیدواریم با یک بُرد خوب، دل هواداران واقعی والیبال گنبدکاووس را شاد کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بیان داشت: در بازی فردا همه بازیکنان به جز ۲ بازیکن بنام‌های «میکائیل تاجر و حسین امیری» که فعلا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفتند، آماده مصاف با تیم شهداب یزد هستند.

وی از اضافه شدن «ادریس دانشور» به تیم به جای «خداپرست» خبر داد و گفت: اگرچه بازیکنان ما جوان هستند و باید تجربه کسب کنند اما تمامی آنها روحیه جنگندگی بالایی دارند و تا آخرین لحظه بازی، دست از تلاش بر نمی‌دارند.

بابایی افزود: متاسفانه تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید لیگ برتر والیبال و در قرعه بازی‌ها بدشناسی آورد و باید با چهار پنج تیم قدرتمند لیگ پشت سر هم بازی می‌کرد.

وی یادآور شد: در چهار بازی قبلی که تیم شهرداری شکست خورد، همه بازی‌ها خارج از خانه و با تیم‌های قدرتمند «فولاد سیرجان، پیکان تهران و لبنیات هراز آمل» و تیم متحول شده شهرداری ارومیه بود.

بابایی ادامه داد: در همه این بازی‌ها که متاسفانه در برخی از آنها تیم شهرداری گنبدکاووس با ناداوری آنهم در امتیازهای پایانی شکست خورد تا آخرین لحظه مبارزه و بیشتر بازی‌ها را هم سه بر ۲ واگذار کردیم.

سرمربی شهرداری گنبدکاووس با عذرخواهی از هواداران واقعی والیبال این شهرستان، از آنها خواست آستانه تحمّل خود را بالا ببرند و با حمایت‌هایشان، منتظر نتایج خوب تیم شهرداری در ادامه بازی‌ها باشند.

وی گفت: تیم شهرداری شرایط خوبی دارد و در ادامه لیگ هفت بازی میزبان است و تلاش خواهیم کرد با انجام بازی‌های بهتر از نیمه پایین و فعلی جدول رده‌بندی به نیمه بالای آن صعود کنیم.

مطابق اعلام سازمان لیگ برتر والیبال، قضاوت بازی فردا ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و شهداب یزد که از ساعت ۱۵ در محل سالن المپیک این شهر برگزار می‌شود، برعهده آقایان «مسعود ذوقی و محمد آقایی» به ترتیب به عنوان داور اول و دوم است ضمن اینکه «امیر صداقت» ناظر داوری و «نادر انصاری» ناظر فنی بازی هستند.

تیم شهرداری گنبدکاووس از ۱۵ بازی قبلی خود صاحب ۶ پیروزی و ۹ شکست شده و با کسب ۱۸ امتیاز در رده یازدهم و تیم شهداب یزد از ۱۵ بازی خود ۱۱ برد و چهار شکست در کارنامه دارد و هم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده دوم جدول چهارده تیمی لیگ برتر امسال قرار دارد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

تعطیلی یک ماهه لیگ، علت شکست تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل مهمان مریوانی بود

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: هدف ما کسب سه امتیاز مقابل سایپا است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha